

Kennisdeling: retail en verpakkingen.
Organisatie in het kort
Wij laten zien dat lekker én goed samen kan gaan. Goed voor jou, de telers en de natuur. Hiermee bieden we ijsliefhebbers een beter alternatief binnen het ijsschap.
Lees meerImpact thema’s
Project details
2 tot 6 uur.
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Help je ons door mee te denken over internationale, duurzame en toekomstbestendige NICE verpakkingen? Voor een duurzaam alternatief in het ijsschap!

Elisabeth Weerman
NICE FRUIT POPS
Projectomschrijving
De inhoud van de sessie.
- Ook ons productportfolio gaan we verbreden binnen die retailmarkt (naast fruitijs ook romige ijsjes). Voor dit project zouden we het fantastisch vinden als iemand met ervaring op het gebied van retailverpakkingen met ons mee wil kijken naar de nieuwe ontwerpen en uitgangspunten. Om zo de juiste beslissingen te kunnen maken. En om goede tips & tricks te delen: wat werkt in het retailschap en wat juist niet.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een professional die ervaring heeft binnen retail in het specifiek met het bedenken van (effectieve) verpakkingen. Wat zijn de DO's en DONT's op het gebied van verpakking design, content en copy.


De missie van NICE FRUIT POPS.
Wij zijn NICE en we maken de lekkerste biologische ijsjes van uitsluitend pure ingrediënten en fruit van zo dichtbij mogelijk.
Onze ingrediënten vind je groot vermeld op de verpakking, zodat jij direct ziet wat je eet.
Kunstmatige toevoegingen vinden we niet lekker, die zal je dan ook niet tegenkomen in onze ijsjes.
We zijn ijspioniers en altijd op zoek naar de meest natuurlijk manier om ijs te maken.
Zo kan iedereen proeven hoe lekker puur natuur smaakt.