3a384b7d-4a60-4ae1-924e-8d1ebf86541f

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

We zijn hét leading orkest voor niet-klassiek muziek, we vernieuwen en verbinden muzikale genres en brengen diverse publieksgroepen samen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Educatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met een ludieke campagne voor de aankondiging van onze nieuwe dirigent help je ons het Metropole Orkest weer even vol onder de aandacht te brengen.

Philine Hofman

Philine Hofman

Metropole Orkest

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

We gaan binnenkort onze nieuwe dirigent aankondigen, een charismatische man en zeker internationaal een grote naam. Dit zien we tegelijk als mooi PR moment voor het orkest en willen het graag op een verrassende en ludieke manier aankondigen om zoveel mogelijk aandacht c.q. publiciteit te creëren, waarbij we helaas slechts beperkte middelen hebben. Kortom, we zijn op zoek naar een creatief die voor ons een spraakmakend en eenvoudig uit te voeren campagne idee kan bedenken en uitwerken.

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
Metropole Orkest
Metropole Orkest

De missie van Metropole Orkest.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Hilversum

Het samen genieten van muziek brengt mensen dichter bij elkaar. Onze muziek reflecteert op de wereld om ons heen, we omarmen de diversiteit aan muziekculturen, overstijgen grenzen en brengen werelden samen door mensen in alle hoeken van de maatschappij te inspireren en in vervoering te brengen met de mooiste muziek. Met als leitmotif vernieuwing en doorontwikkeling van orkestrale muziek..

Lees meer