
Impact verhalen
Organisatie in het kort
In ons museum kan iedereen zich thuisvoelen om te leren, te ontspannen en te genieten. We bieden een onvergetelijke ervaring.
Lees meerImpact thema’s
Project details
12-24 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.
Unieke kans - help mee de viering van 200 jaar Mauritshuis tot een succes te maken!

Boudewijn Koopmans
Mauritshuis
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Het Mauritshuis bestaat in 2022 200 jaar. Hiervoor worden allerlei bijzondere projecten georganiseerd; van tentoonstellingen tot een documentaire en van street art in Den Haag tot een cultureel festival. We hebben heel veel ideeën en heel veel projecten in de pijplijn, maar het team is echter te klein om alles zelf te doen: er moet een flink aantal personen, fondsen en bedrijven om een bijdrage worden gevraagd. We hebben de behoefte aan hulp met tekst en vormgeving van de vraag.
Wat hebben we nodig?
- Een inspirerend concept voor een blog, testimonial, interview of case waarmee wij onze impact goed over kunnen brengen.
- Uitgewerkt in goed geschreven en aansprekende content die in lijn ligt met onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen.
- 1 tot 3 uitgewerkte verhalen die we zelf online kunnen verspreiden en presenteren.
- We staan erg open voor creatieve ideeën en advies.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven (in de vorm van een blog, interview, testimonial of case), waarmee onze impact zichtbaar wordt.
Wat hebben we al?
- Missie en visie.
- Doelgroepomschrijving.
- Globale content richting(en).
- We hebben al een case (met bijbehorende informatie) die gebruikt kan worden.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
Project alerts
Je bent er bijna


De missie van Mauritshuis.
In het Mauritshuis bieden we een thuis voor iedereen die zich wil laten raken door onze collectie uit de tijd van Rembrandt en Vermeer. Jaarlijks ontvangen we meer dan 400.000 bezoekers. En online nog veel meer. We bestaan al bijna 200 jaar en tegelijkertijd willen we zo relevant mogelijk blijven. Dit doen we door nieuwe doelgroepen te trekken en bezig te zijn met maatschappelijke thema's.
Lees meer