Macula 2

Meedenken Campagne concept

20% van de 60 plussers loopt kans om de oogziekte macula te krijgen. We gaan een toffe campagne lanceren om meer awareness te krijgen. Heb jij creatieve ideeën en wil je meedenken over het concept? Samen kunnen we schade aan het oog vroegtijdig aanpakken! 👀

MaculaVereniging

MaculaVereniging

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is. Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit. Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Help MaculaVereniging

Meedenken Campagne concept

Uren

10 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

20% van de 60 plussers loopt kans Macula te krijgen en met meer bekendheid door jouw creatieve ideeën kunnen we schade aan het oog vroegtijdig aanpakken! 👀

Heleen wilke

Door Heleen wilke

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 december 2021

Waarom we jou nodig hebben

We voelen dat een sterke campagne dé kans is om de zichtbaarheid en herkenbaarheid van de vereniging te vergroten. 20% van de 60 plussers loopt kans om de oogziekte macula te krijgen en je kan dingen ondernemen om schade aan het oog vroegtijdig aan te pakken. We zouden deze boodschap groots willen verspreiden met een toffe campagne. We hebben al een slogan en een afbeelding die we willen gebruiken. We missen expertise om deze slogan om te toveren tot een concept.

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Goed om te weten: het betreft alleen het opleveren van het concept.

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
  • Slogan & content.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die ons kan helpen een campagne communicatieconcept te bedenken rondom awareness voor Macula.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Heleen wilke

Help Heleen de Creative Concepting te verbeteren

Heleen is jouw contactpersoon voor dit project

Help MaculaVereniging

Meedenken Campagne concept

Uren

10 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
MaculaVereniging
MaculaVereniging

De missie van MaculaVereniging .

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Haarlem

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is.
Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit.
Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Lees meer