Krantaarde

Strategisch advies over Marketing

Organisatie in het kort

De Krant van de Aarde is een positief en redactioneel onafhankelijk medium dat inspiratie biedt voor een duurzame leefstijl. Naast inspirerend zijn we spraakmakend op het gebied van duurzaamheidskwesties.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu
💛 Dierenwelzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Wij willen onze kennis vermeerderen op het gebied van marketing, zodat wij nog meer mensen kunnen inspireren voor een duurzame levensstijl.

Albert Poutsma

Albert Poutsma

Krant van de Aarde

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij schrijven een krant om inspiratie te bieden voor een duurzame leefstijl. We willen hier graag meer abbonees voor, maar we zijn zelf niet helemaal thuis in marketing. Heb jij de expertise om ons hierbij een handje te helpen?

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

🧭 Communicatie strategie

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
Krant van de Aarde
Krant van de Aarde

De missie van Krant van de Aarde.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Culemborg

De Krant van de Aarde is een positief en redactioneel onafhankelijk medium. Authenticiteit, innovatie en natuur zijn thema’s waar de krant voor staat. De krant biedt lezers inspiratie waarmee ze hun vanzelfsprekend duurzame leefstijl invulling kunnen geven. Terugkerende rubrieken zijn voeding, gezondheid, wonen, vrije tijd, cultuur en mode. Naast inspirerend is de Krant van de Aarde spraakmakend op het gebied van duurzaamheidskwesties.

Lees meer