
PR Plan
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
4-16 uur in totaal
Verspreid over 3-5 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Wij helpen ondernemers en winkeliers die het moeilijk hebben met corona te overleven

Jesse van Os
Kooplokaal Utrecht
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Dit is een maatschappelijk initiatief dat gebaseerd is op elkaar willen helpen, op de goodwill van de mens. Het is dus belangrijk dat je het idee zelf ook vet vind en dit enthousiast kan overbrengen, want enthousiasme is de manier waarop we iedereen over gaan halen.
Wat hebben we nodig?
- Een PR plan voor onze organisatie
- Een relevant netwerk waarmee we meer zichtbaarheid voor initiatief kunnen creëren.
- Tips en tricks voor effectieve PR.
- Vooral voor de regio Utrecht.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een PR/communicatie specialist die kan helpen een PR plan op te stellen.
Wat hebben we al?
- Een organisatie met een mooi verhaal :)
- Ervaring met PR vanuit andere bedrijven die wij hebben
- Een paar contacten binnen de media (maar we hopen dat jij er voor nog veel meer kunt zorgen natuurlijk)
- Support van een aantal organisaties incl de gemeente die hier enthousiast over zijn en willen meedenken
Waarom is dit project van waarde?
Jij helpt ons om eerlijke ondernemers te laten overleven in moeilijke tijden. Jij bent deel van een sprankje hoop in de duisternis :)


De missie van Kooplokaal Utrecht.
Kooplokaal Utrecht is een initiatief dat wij hebben ontwikkelt om winkeliers en horeca eigenaren door deze moeilijke corona tijden heen te helpen. Het is een platform waarop winkeliers uit Utrecht hun producten gratis te koop aan kunnen bieden, om zo toch nog omzet te genereren, te overleven en hun (vaste) klanten blij te maken. Particulieren kunnen hun producten vervolgens thuis laten bezorgen of zelf ophalen. Noch de bedrijven noch de particulieren betalen voor het gebruik van het platform.
Lees meer