be470e4e-de8a-4675-99c9-054eb9d31085

Campagne concept werkloosheid

Organisatie in het kort

Wij ondersteunen kwetsbare groepen die werkzoekend zijn en helpen ze op weg naar (vrijwilligers)werk. Wij bieden sociale en praktische ondersteuning en vergroten daarmee de kansen van werkzoekenden.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Armoede

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Samen bedenken we een toffe campagne en kunnen we de ijsberg van werkloosheid breken!

Jan Geerdes

Jan Geerdes

JobHulpmaatje Nederland

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij gaan een toffe campagne lanceren om gemotiveerde werkzoekenden een extra steuntje in de rug te bieden. We willen ze aanspreken om een plek te verwerven in de maatschappij. Het doel is dat zij deelnemen aan onze jobgroups, workshops en/of het samenwerken met een van onze Jobhulpmaatjes. We zoeken jouw creatieve brein om samen met ons tot een tof concept te komen.

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept rondom het thema werkloosheid, dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroep: de lokale arbeidsmarkt (Zoetermeer) met een regionale dimensie (Arbeidsmarktregio).

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

JobHulpmaatje Nederland
JobHulpmaatje Nederland

De missie van JobHulpmaatje Nederland.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Zwolle

JobHulpmaatje ondersteunt (kwetsbare) werkzoekenden in de zoektocht naar een baan. Mensen die al 100x een afwijzing hebben ontvangen, al jaren in de bijstand zitten, na jaren weer werkloos zijn of moeten omscholen. Wij helpen werkzoekenden bij wie het niet lukt om zelf een baan te vinden. Met JobHulpmaatje sta je er niet alleen voor.

Lees meer

Professionals over JobHulpmaatje Nederland

Het BUREAU 👐 Kaartdesign

Het BUREAU
De samenwerking met Jobhulpmaatje is heel goed verlopen. Positief, meedenkend en ze namen de communicatie met onze studenten heel serieus. Fijn om te kunnen werken voor een organisatie met een mooie missie. Op naar volgende klus!

Isa 👐 Impact verhalen

Isa
Een mooie stichting met een doel en impact waar ik graag aan bijdraag. Prettige communicatie, vriendelijk en professioneel.

Gert 👐 Fotoshoot onze activiteiten

Gert
Het was heel prettig samenwerken met het team uit Zoetermeer op een plezierige locatie.