89fb768a-0fca-41e8-b3c4-a5bd974a922c

Audit advertentie kanalen

Organisatie in het kort

i-did

Meer dan 300.000 mensen zitten momenteel in de langdurige bijstand en de textielsector is de op één na grootste uitstoter van broeikasgassen. Wij helpen deze mensen om weer een volwaardige plek in de maatschappij te krijgen en tegelijkertijd de textielberg van Fast Fashion op te ruimen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

⏱️

4-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw kennis laten we de online wereld kennismaken met onze sociale & duurzame producten.

Kristian Mussche

Kristian Mussche

i-did

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Momenteel is er te weinig zicht op de kansen om de ads voor Instagram & Facebook slimmer in te zetten. We staan te springen om jouw hulp om in onze huidige ads te duiken, ons kan adviseren en een kort verbeterplan kan opstellen!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een analyse van huidige betaalde advertentiekanalen en praktisch advies over de setup.
  • Concrete inzichten over de prestaties & advies met next steps om het in de toekomst beter te doen.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een online marketeer die betaalde advertentiekanalen kan analyseren en advies kan geven om de prestaties naar een hoger niveau te tillen. Benodigd: ervaring met het optimaliseren van paid ads campagnes op verschillende kanalen zoals Google, Facebook, Instagram en LinkedIn.

🧠 Consulting Digital Marketing
📢 Social Advertisement

Dit hebben we al in huis

  • Lopende betaalde advertenties (bijvoorbeeld via Facebook Ads Manager of Google Adwords).
  • Doelgroepomschrijving.

i-did
i-did

De missie van i-did.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌳 Impact scale-up fase
📍Utrecht

Mensen die langdurig in de bijstand zitten helpen wij weer aan de slag. Door middel van coaching en begeleiding stomen wij ze klaar voor een volwaardige plek in de maatschappij. Tegelijkertijd ruimen wij het enorme textielprobleem op door van oud textiel gerecycled vilt te maken. Met de i-did Factory bieden wij als een van de eersten een compleet circulaire textielketen aan. Al dat vilt vormt de basis voor sociaal doen: kwetsbaren aan het werk helpen. Duurzaam & sociaal tot in elke vezel!

Lees meer

Professionals over i-did

Diana 👐 Video

💛
rating-stars

"Het was een heel fijne samenwerking met i-did en een echt interessante project. Afspraken waren helder. Kommunikatie en de mensen waren heel aardig in een vriendelijke omgeving."

Diana

Anne-Fleur 👐 Productfotografie

cf1b6dcb-93bd-4cf1-8b3f-b550c1f3d563
💛
rating-stars

"Ontzettend leuke organisatie en samenwerking met Eva!"

Anne-Fleur

Juul 👐 Facebook & Instagram Ads

4a24b12d-1c3a-4eaa-b0df-a18b999596ce
💛
rating-stars

"Ik heb fijn met Kristian samengewerkt omdat hij een fijne sparringpartner was om samen tot de beste resultaten te komen met betrekking tot de social ads. Daarnaast reageerde hij snel en werden gemaakte afspraken goed na gekomen."

Juul

David 👐 Audit advertentie kanalen

3ddc7cf4-6471-4247-837b-b2a01cae6df6
💛
rating-stars

"Prettig en open contactpersoon en er werd voldoende flexibiliteit geboden voor mij om de opdracht in mijn eigen planning in te passen."

David