47e14e05-6d69-4f2e-b935-127cc0b8a0e4

Campagne plan

Organisatie in het kort

Hersenonderzoek is belangrijk om de werking van de hersenen te begrijpen en hersenaandoeningen te kunnen behandelen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Wetenschap en onderzoek

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw expertise gaan we het meeste uit onze tv commercial halen. We willen heel graag meer hersenvrienden krijgen met jouw hulp :-)

Deborah Alfarez

Deborah Alfarez

Het Nederlands Herseninstituut

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij missen de expertise om een campagneplan op te stellen. We hebben binnenkort zendtijd op tv en we moeten een campagne hier omheen gaan bouwen. Je hulp is onmisbaar! Help ons met hersenonderzoek onder de aandacht te brengen.

Wat hebben we nodig?

  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe (campagne) plannen, beschikbare middelen en budget.
  • Strategisch overleg over communicatie-gerelateerde zaken, zoals doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een communicatieplan met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, geprioriteerde kanalen.
  • Een startplan met aanbevelingen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die kan helpen bij het (verder) ontwikkelen van een nieuwe campagne. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

📢 Campagnes
🧭 Communicatie strategie

Wat hebben we al?

  • Missie en visie.
  • Het programma en de inhoudelijke pijlers van de campagne.
  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Het Nederlands Herseninstituut
Het Nederlands Herseninstituut

De missie van Het Nederlands Herseninstituut.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Voor de komende generaties zijn er twee grote raadsels die ontrafeld moeten worden. Het heelal en het functioneren van ons brein. Beide zijn extreem complexe problemen waar we de komende tijd nog wel even zoet mee zullen zijn.
Wij, de Stichting Vrienden van het Herseninstituut, ondersteunt hersenonderzoek op het Herseninstituut en de Nederlandse Hersenbank.

Lees meer

Professionals over Het Nederlands Herseninstituut

Lucas 👐 Collectebus design

Lucas
Deborah is een heel prettig persoon om mee samen te werken. Ze waardeert je input en geeft je de vrijheid om mooie dingen te bedenken.

José 👐 Nieuwsbrief schrijven

José
Het Nederlands Herseninstituut is een professionele organisatie met goeie professionals waardoor we snel konden schakelen. Erg leuk traject geweest.

Wout 👐 Interim vrijwilliger: Content Marketeer

Wout
Bij het Nederlands Herseninstituut werk je als Nieuwe Gever in een inspirerende omgeving met fijne mensen! Contact verloopt prettig en soepel, en je krijgt veel dankbaarheid terug voor je inzet. Fijne samenwerking!

Nadie 👐 Huisstijl ontwerpen

Nadie
Ik kijk terug op een hele fijne samenwerking met Deborah van Stichting Vrienden van het Herseninstituut. Afspraken zijn nagekomen en samen hebben we een mooi project gerealiseerd. Deborah nam mijn feedback/advies serieus en kwam zeer betrokken over voor haar organisatie. Erg prettig en blij dat ik dit project heb kunnen oppakken!

Annette 👐 Impact verhalen

Annette
Het was fijn en interessant om samen te werken met Deborah van de vrienden van het Nederlands Herseninstituut. Deborah gaf makkelijk alle informatie die ik nodig had en had oprechte aandacht voor mijn werkzaamheden. Ze nam mij niet alleen als schrijver maar ook als fotograaf serieus. Daardoor heb ik foto\'s gemaakt van prof. Scherder en prof. Swaab voor hun beeldbank en een interview gedaan met professor Swaab voor input voor mijn artikelen. Ik heb veel geleerd over een onderwerp dat altijd al mijn interesse had. Meer vriendelijke groet, Annette Kolkman

Jeska 👐 Illustraties

Jeska
Ik heb met ontzettend veel plezier mijn creatieve skills ingezet voor Het Nederlands Herseninstituut!