

Flexibele copywriting ondersteuning
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
20-30 uur in totaal
Verspreid over 8-12 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Met jouw expertise krijgen meer mensen de kans om 'the gift' te zijn en creëren we een betere wereld.

Bert Hidding
Givvted
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
We zien de socials als belangrijkste manier om ons bereik te vergroten, onze missie te delen en de doelgroep aan ons te binden. Op dit moment groeien we nog niet hard genoeg en we willen dit in 2023 een goed plan omzetten in een groeiversnelling. Hiervoor kunnen we de hulp van een getalenteerde copywriter goed gebruiken, help jij ons een handje?
Wat hebben we nodig?
- Flexibele copywriting ondersteuning voor een periode van 2 tot 3 maanden, voor bij bijvoorbeeld een campagne, project of andere initiatieven dat we gaan starten.
- Hulp bij het schrijven van verschillende teksten voor online/offline gebruik, zoals: berichten, marketing materials, uitnodiging, social post etc.
- Sparren over de creatieve invulling van de teksten.
- Samenwerkingsvorm in overleg, zoals: max. aantal uren beschikbaar, bepaalde deliverables met opleveringsdatum.
- Het beheren van onze socials (live zetten van posts, tijdelijk meedraaien met ons content team)
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een Copywriter of communicatie-specialist die ons voor een bepaalde periode kan ondersteunen met verschillende teksten voor onze communicatie-activiteiten. Benodigd: ervaring met het schrijven van teksten voor bijvoorbeeld campagnes.
Wat hebben we al?
- Een teamlid dat betrokken is en inhoudelijk weet wat er in de teksten moet terugkomen.
- Missie en visie.
- Doelgroepomschrijving.
- Tone of Voice Guide.


De missie van Givvted.
Door toenemende sociale en prestatie druk, zijn jonge mensen ongelukkig en missen de kans hun potentie te delen met de wereld.
Als ieder mens zijn volle potentie leeft, voegen we de meeste waarde toe.
Givvted zet in op 2 problemen:
1. Veel mensen kennen hun volle potentie niet of durven dit niet te leven
2. Veel mensen hebben door (sociale) armoede minder kans om hun volle potentie te leven