

Online Marketing Coach
Organisatie in het kort
Thee direct vanuit de plantage in je brievenbus. Wij betalen de boer een leefbaar loon en investeren 2% van de omzet in farmer field schools.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-14 uur in totaal
Verspreid over 8-12 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Elke kop thee die wij extra verkopen helpt een theeboer met een leefbaar loon. Daarbovenop investeren we 2% van onze omzet in farmer field schools. Meer zichtbaarheid = meer happy farmers :)

David Kellerman
Frank about tea
Projectomschrijving
Goed om te melden.
Op dit moment hebben wij een campagne lopen op Facebook die we willen optimaliseren, daar loop ik op vast. Samen met jou zou ik willen kijken hoe ik dit kan verbeteren. Graag zou ik willen begrijpen welke metrics leidend zijn en welke copy of creative het beste werkt.
Wat ik zou willen bereiken met de coach.
- Analyse van onze huidige facebook campagnes.
- Meer kennis in het gebruik van bepaalde specifieke methodieken en/of tools.
- Tips & tricks om de campagnes verder te optimaliseren.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een online marketeer met ervaring in het vakgebied, die op een heldere manier advies kan geven over bepaalde online marketing thema's. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).
Waar ik binnen dit traject behoefte aan heb.
- Begeleidende ondersteuning met een campagne die we hebben lopen.
- Inhoudelijke feedback op documenten en voortgang.
- Helpen te verbreden d.m.v. inspiratie, best practices en/of trends.
- Sparringspartner voor frisse invalshoeken op inhoudelijke kwesties.
Hoe ik contact zou willen houden.
- Advies/vragen stellen per telefoon.


De missie van Frank about tea.
Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!
Lees meer