Thomas Le Prjhn4mbsmm Unsplash (1)

Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

Organisatie in het kort

Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu
💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Wetenschap en onderzoek

Project details

⏱️

4-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Als mensen ons beter weten te vinden in Google, kunnen wij nog meer mensen een stem geven zodat we samen zorgen voor een transparante voedselmarkt!

Nicole van Gemert

Nicole van Gemert

Foodwatch

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

We zien kans om de website van Foodwatch verder te optimaliseren, zodat meer zichtbaarheid en traffic kan worden gegenereerd. Het is een beetje een onbelicht pareltje geworden waar veel kansen liggen denken wijzelf. We hebben iemand nodig die dit inzichtelijk zou willen maken en met een concreet advies kan komen.

Wat hebben we nodig?

  • Een analyse over onze huidige SEO prestaties (zowel de content zelf, als de techniek erachter).
  • Keyword analyse huidige zichtbaarheid en totale markt.
  • Advies over de belangrijkste inzichten gerelateerd aan onze vindbaarheid Google.
  • Advies en concrete stappen om de techniek te gaan optimaliseren.
  • Advies en keyword research als basis voor een contentplan.
  • Aanbevelingen (met concrete next steps) hoe we organisch kunnen gaan groeien.
  • Goed om te weten: de werkzaamheden om het concrete actiepunten/verbeteringen door te voeren zijn geen onderdeel van dit project.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een SEO-specialist die een analyse kan uitvoeren met betrekking tot een betere vindbaarheid in Google, die hier aanbevelingen over kan doen en dit helder over kan brengen in een rapport/presentatie. Benodigd: Ervaring met: Google Analytics, Search Console en/of andere SEO-tooling.

🔎 SEO
🧠 Consulting Digital Marketing

Wat hebben we al?

  • Onze website.
  • Google Analytics waar je toegang tot hebt.
  • Google Search Console waar je toegang tot hebt.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Foodwatch
Foodwatch

De missie van Foodwatch .

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Lees meer

Professionals over Foodwatch

Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

Simone
Een leuk team dat open staat voor feedback en enthousiast is om met mijn plan aan de slag te gaan!

Jasmijn 👐 Flexibele Design ondersteuning

Jasmijn
Tijdens dit project heb ik een fijne samenwerking mogen ervaren met Anke. We hadden samen een duidelijke communicatie van wat er van elkaar verwacht werd en daarnaast waren de meetings ook nog eens gezellig. Er is ruimte voor eigen ideeën en Anke was erg betrokken bij het project. Bedankt voor de fijne samenwerking en misschien tot in de toekomst!

Niek 👐 Marketing strategie sessies

Niek
Super enthousiaste club mensen!

Het BUREAU 👐 Illustraties

Het BUREAU
Liz werkte prettig samen met onze studenten. Een heldere briefing en goede begeleiding hebben geholpen om het product voor Foodwatch tot een goed einde te brengen.

Anouk 👐 Communicatie strategie

Anouk
Het was leuk om foodwatch te kunnen helpen. Enorm betrokken en dankbaar voor alles wat ik bijdroeg.

Stacey 👐 Social Media posts ontwerpen

Stacey
Foodwatch is een hele fijne club om voor te werken!