Cdc Bst U4nbe7o Unsplash (1)

Customer Journey map

Organisatie in het kort

We dragen bij een bekendheid van positieve gezondheid in Flevoland en zorgen voor een goede arbeidsmarkt op het gebied van gezondheid en welzijn in Flevoland.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Welzijn

Project details

⏱️

10-20 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Jij helpt ons door klantreizen van (latent) werkzoekenden in beeld te brengen en hiermee onze dienstverlening te verbeteren zodat we het personeelstekort in de zorg verminderen

Dieuwertje van den Berg

Dieuwertje van den Berg

Flever

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Er is een groot personeelstekort in zorg en welzijn en dat neemt alleen maar toe de komende jaren. Zo veel mogelijk mensen moeten kiezen voor een carrière in zorg&welzijn om het personeelstekort op te lossen. We zoeken daarom een professional die ons helpt de klantreizen in beeld te brengen, zodat we straks de juiste snaar op het juiste moment raken. Ben jij de UX-dokter die wij nodig hebben om dit te redden?

Hier zijn we naar op zoek

  • Helpen bij het opstellen van de user research aanpak en onderzoekmethodieken.
  • Het begeleiden van onze (in-house) user researcher in het uitvoeren van dit onderzoek.
  • De resultaten en inzichten van dit onderzoek vertalen naar een overzichtelijke customer journey map.
  • Ondersteunen bij het opstellen van een verbeterplan voor onze dienstverlening die bij de klantreizen hoort.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een UX researcher die onderzoek kan doen naar bepaalde reizen van klanten en dit uit kan werken in een customer journey. Pre: ervaring met onderzoek en customer journeys.

👩‍💻 UX

Dit hebben we al in huis

  • Een globaal opzet van de verschillende doelgroepen.
Flever
Flever

De missie van Flever.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌿 Groeiende fase
📍Lelystad

Flever is dé strategische uitvoeringsorganisatie van de provincie, de arbeidsmarktorganisatie voor organisaties en onderwijs en de ontwikkelingspartner van gemeenten. Daarnaast voeren we onafhankelijke cliëntondersteuning uit in de regio. Zo versterken we ontwikkelingen in de sector vanuit het gecombineerde perspectief van organisaties, overheden en inwoners. Het uiteindelijke doel van Flever is om een betaalbare, goede en toegankelijke Flevolandse sector zorg en welzijn dichterbij te brengen. We zijn actief op drie thema's: versterken inwoners, positieve gezondheid en arbeidsmarkt en onderwijs.

Lees meer

Professionals over Flever

Remco
Marcel was een leuke en openminded sparringpartner.