f5602ec9-a86c-49f3-a6ad-5215a1cbc593

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Wij zetten ons in voor een wereld waarin kanker hopelijk geen dodelijke ziekte meer hoeft te zijn. Wij inspireren mensen vanuit de liefde voor het leven om samen in actie te komen voor meer onderzoek naar kanker. Kanker verslaan wij samen!

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we een mooie campagne gaan draaien, waardoor we zoveel mogelijk mensen activeren om zelf in actie te komen en geld op te halen voor kankeronderzoek.

Alicia Schuurman

Alicia Schuurman

Fight Cancer

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

We willen graag zoveel mogelijk mensen in actie laten komen voor Fight cancer om geld op te halen voor kankeronderzoek. Daarvoor hebben we een passende en aantrekkelijke campagne nodig en daar kunnen we wel wat hulp bij gebruiken.

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
  • Het idee voor de campagne in grote lijnen.
Fight Cancer
Fight Cancer

De missie van Fight Cancer.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌿 Groeiende fase
📍Hilversum

In totaal krijgen in Nederland meer dan 124.000 mensen per jaar kanker, dit zijn er 14 per uur. Fight cancer wil iets doen aan deze schokkende aantallen. Onder het motto ‘Love life. Fight cancer.’ inspireren wij mensen om in actie te komen om geld op te halen voor kankeronderzoek en preventie.

Lees meer

Professionals over Fight Cancer

Dewi
Tijdens mijn samenwerking met Fight Cancer waren er veel creatieve mogelijkheden. Zo werd er naar mijn eigen inbreng geluisterd en was ik vrij om creatief bezig te zijn.
Diana
De communicatie verliep vlot en was erg duidelijk. De organisatie van het evenement was ook top. Hierdoor kon ik me volledig concentreren op mijn opdracht: mooie foto’s maken!
Jurriaan
Samenwerken mt Fight cancer is een feest: wat een positieve drive voor een geweldig doel heeft dat team! Ze mogen mij altijd benaderen en dat zal ik er zijn!
Lieke
De samenwerking met Fight Cancer wat top! De communicatie vooraf, sfeer op het evenement en afronding zijn geslaagd! Ik hoop vaker iets te kunnen gaan betekenen voor Fight Cancer.
Martine
Het contact met Judith was heel prettig, ze is heel open en enthousiast!
Vincent
Het was een prettige samenwerking!