Joep 👐 Video's voor landelijke campagne

"De samenwerking met De nieuwe gevers verliep erg fijn. De sfeer was productief maar ook gezellig. Iedereen kan ik het aanraden! "
Joep
Wat zeg je nu? De Nieuwe Gevers vaart de zeeën over?! Ja, dat klopt. Hiervoor hebben we een nieuw internationale naam & pay-off nodig. Eentje die ze internationaal ook kunnen uitspreken ;). Lijkt het jou leuk om mee denken met DNG2.0?
Team De Nieuwe Gevers
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Uren
10 tot 20 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Help ons met een nieuwe internationale naam and pay-off te bedenken, die heel Europa inspireert goed te doen.
Door Julian Hoogendoorn
Directeur
⏱️ Geplaatst op 10 maart 2023
Wellicht heb je al gelezen in onze nieuwsbrief gelezen, maar DNG gaat de grens over (exciting!!). Onze missie is groter dan alleen Nederland en meer dan alleen vrijwilligerswerk. Wij willen internationaal ecosysteem bouwen waar mensen, kennis en kunde volledig instaat gesteld wordt om goed te doen. Hier hoort ook een nieuwe inspirerende internationale naam bij, help jij ons?
Een merkstrateeg of creatieve copywriter die ervaring heeft met internationale naming, brandstory krachtig formuleren en merkstrategie (pre).
Help Julian de Copywriting te verbeteren
Julian is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
10 tot 20 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Lees meer