Tim 👐 Call: Advies over podcast

Pleegzorg is niet altijd makkelijk. De NVP helpt pleeggezinnen om zo goed mogelijk voor een pleegkind te zorgen en dit vol te houden.
Lees meer1 uur call
We kunnen direct starten
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat vragen aan onze helpdesk vaker via het contactformulier binnenkomen in plaats van telefonisch? Dit helpt om vragen beter en sneller te kunnen beantwoorden.
Een professional die aantoonbare ervaring heeft met het vakgebied en advies kan geven over de telefoon. Spar over hun situatie, geef uitleg over vaktermen en/of bepaal concrete next-steps.
De helpdesk van de NVP beantwoordt vragen over pleegzorg en geeft (juridisch) advies. De collega's van de helpdesk kunnen vragen beter beantwoorden als ze alvast bepaalde informatie hebben bij de vragen die binnenkomen. Die informatie wordt uitgevraagd in een contactformulier dat te vinden is via www.denvp.nl/helpdesk. Maar het merendeel van de vragen komt telefonisch binnen bij onze backoffice. Daardoor moet er eerst teruggebeld worden voordat gestart kan worden met het beantwoorden van de vraag of het advies. Wij kunnen effectiever werken en nog meer mensen helpen als vragen binnenkomen via het contactformulier. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat daar gebruik van wordt gemaakt, zonder een drempel op te werpen om contact op te nemen met de helpdesk?
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
De NVP helpt pleeggezinnen om zo goed mogelijk voor een pleegkind te zorgen en dit vol te houden - want dat is niet altijd makkelijk. Zo kunnen kinderen die (tijdelijk) niet meer bij hun eigen ouders kunnen wonen een fijne plek krijgen in een pleeggezin.
Lees meer