

Call: Social Media specialist
Organisatie in het kort
Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers.
Lees meerImpact thema’s
Project details
1 uur call
We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.
De call
De vraag
We hebben een contentplan en -kalender opgesteld en zoeken nu naar jouw kritische blik om te weten of we de juiste beslissingen maken. Kunnen wij een uurtje sparren om de juiste keuzes te maken m.b.t de content?
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een professional die aantoonbare ervaring heeft met het vakgebied en advies kan geven over de telefoon. Spar over hun situatie, geef uitleg over vaktermen en/of bepaal concrete next-steps.
Extra achtergrondinformatie
We voeren twee keer per jaar een mini online campagne, waarbij we betaalde posts uitzetten op FB en Instagram. Tussendoor plaatsen we ook ongeveer 2 keer per week. Naast eerder genoemde kanalen hebben we Twitter, Linkedin en Youtube kanalen. Ik zou met name Instagram en Linkedin nog wel willen optimaliseren.


De missie van Cliëntenbelang Amsterdam.
Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers.
Want we vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt in Amsterdam. Dat iedereen meetelt en mensen elkaar beoordelen op hun kracht en kwaliteiten. We staan voor een Amsterdam waar mensen, ieder op zijn eigen manier, een plek in de samenleving vindt.