a0fd13db-e171-4cbc-a84b-9e438fa58b90

Strategisch Communicatie & PR advies

Changing Stories

Changing Stories

In 1989 hebben de Verenigde Naties het ‘Internationaal Verdrag voor de Rechten van het Kind’ aangenomen. Bijna alle landen in de wereld hebben dit verdrag ondertekend, Nederland in 1995. De rechten van kinderen op de vlucht in Europa worden op een groot aantal punten van dit verdrag dagelijks geschonden. Waaronder het recht op vrije tijd, spel en recreatie zoals hierboven beschreven

Help Changing Stories

Strategisch Communicatie & PR advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise op het gebied van communicatie help je ons om meer bekendheid te genereren voor ons werk met kinderen op de vlucht. En daarmee om meer financiële steun te krijgen.

Linda van der Knaap

Door Linda van der Knaap

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 06 september 2023

Waarom we jou nodig hebben

We willen graag een communicatieplan opzetten voor 2024. Het zou geweldig zijn als een expert kan meedenken en ons een frisse invalshoek kan geven. Dit zodat we onze (online) communicatie effectiever in kunnen zetten voor het werven van donateurs. Zo kunnen we nog meer theaterprojecten uitvoeren en opkomen voor het spelrecht van (gevluchte) kind.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige communicatie-activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: communicatiedoelstellingen, boodschap, Tone of Voice, doelgroep, PR benadering, kanalen, etc.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
🗞 PR

Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.

Linda van der Knaap

Help Linda de Communicatie strategie te verbeteren

Linda is jouw contactpersoon voor dit project

Help Changing Stories

Strategisch Communicatie & PR advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Changing Stories
Changing Stories

De missie van Changing Stories.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Arnhem

In 1989 hebben de Verenigde Naties het ‘Internationaal Verdrag voor de Rechten van het Kind’ aangenomen. Bijna alle landen in de wereld hebben dit verdrag ondertekend, Nederland in 1995. De rechten van kinderen op de vlucht in Europa worden op een groot aantal punten van dit verdrag dagelijks geschonden. Waaronder het recht op vrije tijd, spel en recreatie zoals hierboven beschreven

Lees meer