a0fd13db-e171-4cbc-a84b-9e438fa58b90

Strategisch advies over Social Media

Changing Stories

Changing Stories

In 1989 hebben de Verenigde Naties het ‘Internationaal Verdrag voor de Rechten van het Kind’ aangenomen. Bijna alle landen in de wereld hebben dit verdrag ondertekend, Nederland in 1995. De rechten van kinderen op de vlucht in Europa worden op een groot aantal punten van dit verdrag dagelijks geschonden. Waaronder het recht op vrije tijd, spel en recreatie zoals hierboven beschreven

Help Changing Stories

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise op het gebied van communicatie help je ons om meer bekendheid te genereren voor ons werk met kinderen op de vlucht. En daarmee om meer financiële steun te krijgen.

Linda van der Knaap

Door Linda van der Knaap

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 13 september 2023

Waarom we jou nodig hebben

Wij zoeken een professional die samen met ons een communicatieplan voor 2024 wil maken (of ons hierover wil adviseren). Dit zodat we onze (online) communicatie effectiever in kunnen zetten voor het werven van donateurs.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Linda van der Knaap

Help Linda de Social Media te verbeteren

Linda is jouw contactpersoon voor dit project

Help Changing Stories

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Changing Stories
Changing Stories

De missie van Changing Stories.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Arnhem

In 1989 hebben de Verenigde Naties het ‘Internationaal Verdrag voor de Rechten van het Kind’ aangenomen. Bijna alle landen in de wereld hebben dit verdrag ondertekend, Nederland in 1995. De rechten van kinderen op de vlucht in Europa worden op een groot aantal punten van dit verdrag dagelijks geschonden. Waaronder het recht op vrije tijd, spel en recreatie zoals hierboven beschreven

Lees meer