a0fd13db-e171-4cbc-a84b-9e438fa58b90
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Strategisch advies over Social Media

Organisatie in het kort

Changing Stories

Changing Stories voert creatieve theaterprojecten uit in vluchtelingenkampen en zet zich in voor het recht van elk kind om te spelen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kind en gezin
💛 Welzijn
💛 Kunst en cultuur

Project details

⏱️

4-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

Starten binnen één maand

apostrophe-beginning

Met jouw expertise op het gebied van communicatie help je ons om meer bekendheid te genereren voor ons werk met kinderen op de vlucht. En daarmee om meer financiële steun te krijgen.

Linda van der Knaap

Linda van der Knaap

Changing Stories

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij zoeken een professional die samen met ons een communicatieplan voor 2024 wil maken (of ons hierover wil adviseren). Dit zodat we onze (online) communicatie effectiever in kunnen zetten voor het werven van donateurs.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of Social Media specialist, die als sparringpartner kan helpen bepaalde Social Media thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.
Linda van der Knaap
Linda van der Knaap Directeur
Changing Stories
Changing Stories

De missie van Changing Stories.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Arnhem

In 1989 hebben de Verenigde Naties het ‘Internationaal Verdrag voor de Rechten van het Kind’ aangenomen. Bijna alle landen in de wereld hebben dit verdrag ondertekend, Nederland in 1995. De rechten van kinderen op de vlucht in Europa worden op een groot aantal punten van dit verdrag dagelijks geschonden. Waaronder het recht op vrije tijd, spel en recreatie zoals hierboven beschreven

Lees meer