
Teksten marketing materials
Met deze teksten kunnen wij ons communicatiemateriaal versterken zodat er nóg meer mensen kunnen profiteren van het lidmaatschap van een spaarkring.

Julie-Marthe Lehmann
Cash2Grow
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Wij hebben op dit moment diverse flyers waarvan de teksten aangescherpt moeten worden voor verschillende doelgroepen. Bijv. partnerorganisaties (sociaal domein), leden van spaarkringen (vaak niet heel talig), begeleiders van spaarkringen, jongeren (16-26 jaar), klanten (bijvoorbeeld werkgevers) en financiers. Het gaat om wervende en informerende teksten.
Wat hebben we nodig?
- Goed geschreven en aansprekende teksten voor onze marketing materialen (zie hieronder), in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.
- Bestaand materiaal herzien: 4-pager voor partnerorganisaties (sociaal domein), 2-pager voor leden van spaarkringen (vaak niet heel talig), 2-pager voor begeleiders van spaarkringen, 2-pager voor jongeren (16-26 jaar),
- Nieuw materiaal te ontwikkelen: 4-pager voor klanten (bijvoorbeeld werkgevers), 4-pager voor onderwijsinstellingen. Het gaat om wervende en informerende teksten waarvan we de basis informatie zelf aanleveren.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.
Wat hebben we al?
- Globale content richting(en).
- Missie en visie.
- Doelgroepomschrijving.


De missie van Cash2Grow.
We streven naar spaarkringen als duurzame sociale netwerken, die zonder begeleiding van buitenaf blijven functioneren na een periode van training en coaching. We kiezen voor een collectieve aanpak omdat we vinden dat mensen elkaar kunnen steunen om weerbaarder te worden. We hanteren een flexibele methodologie i.v.m. diversiteit van de verschillende leden van spaarkringen.