
Facebook, LinkedIn & Instagram Ads
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-5 weken
Vanuit huis
Starten binnen één maand
Werkgevers hebben behoefte aan één duidelijk loket voor werknemers met financiële zorgen. Wij zijn dat loket. Met jouw hulp kunnen meer werkgevers hun werknemers aansluiten op dit loket.

Christiaan van der Ven
Budlr
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
In september/oktober lanceren we onze nieuwe website. Deze bouwen we via de Nieuwe Gevers. Na de lancering willen we een campagne starten om onze naamsbekendheid te vergroten onder werkgevers die werknemers met financiële zorgen willen ondersteunen. De campagne kan landelijk zijn, maar we mikken graag op werkgevers in de regio Amsterdam.
Wat hebben we nodig?
- Hulp bij het opzetten/schrijven van Social Ads.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een social media marketeer die een effectieve social media campagne kan opzetten (voor bijvoorbeeld Facebook, Instagram en/of LinkedIn). Benodigd: ervaring met targeting via Facebook Ads Manager en/of LinkedIn Campaign Manager.
Wat hebben we al?
- De doelen van deze campagne.
- Social media pagina’s van onze organisatie.
- Budget om advertenties te doen.
- Visuele content (zoals foto, video, design) wanneer een visual gewenst is.
- Er is mogelijkheid om onze webbeheerder kleine werkzaamheden te laten uitvoeren (bijvoorbeeld om Tag Manager of Facebook Pixel te installeren).



De missie van Budlr.
Wij willen meer werknemers en inwoners toegang krijgen tot financiële zorg om zo de gevolgen van financiële stress te voorkomen en te verlagen.
Lees meer