77ec6dae-b8c1-44a9-b61b-d356eb3cbc83

Strategische sessies: Partnerships

Organisatie in het kort

Bright Fame wil vrouwen en mannen helpen om uit de gewelddadige wereld van de prostitutie te stappen. We zetten ons in voor vrijheid, herstel en we bieden passende hulp en ondersteuning. Dit alles vanuit een vertrouwensrelatie.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Mensenrechten
💛 Armoede

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met een sterke propositie kunnen wij nauwer samenwerken met ander stichtingen en elkaar versterken.

Tineke van Vulpen

Tineke van Vulpen

Bright Fame

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn een stichting die graag nauw willen samenwerken met een andere stichtingen. Maar hoe pak je dit precies aan? Wat zou een interessante propositie zijn en wat is daar de boodschap van? Graag zouden wij met jou om tafel gaan om de kansen te bespreken, jouw tips & tricks te delen, zodat wij échte partners kunnen aantrekken.

Hier zijn we naar op zoek

  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelstellingen, doelgroepen, boodschap, marketing/promotie plan, funnel, advies voor ondersteunende materialen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of business developer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) zakelijke propositie thema’s uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

🧾 Sales
🎯 Business Strategy

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en dit project prioriteit en draagvlak geeft.
  • Interne organisatie informatie die je beschikbaar kan stellen aan de professional (denk aan financiën, programma informatie, operatie en marketing activiteiten).
  • De doelen/challenges die we hebben.
  • Kansen in de markt, die we zelf zien.
  • Missie en visie.
Bright Fame
Bright Fame

De missie van Bright Fame.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Veel prostituees zitten vast in een schimmige, gewelddadige wereld waar ze lastig aan kunnen ontsnappen. De impact hiervan is groot. Bright Fame helpt mannen en vrouwen om uit de prostitutie te komen. Het persoonlijke contact en het opbouwen van een vertrouwensrelatie is een belangrijk speerpunt hierin. Geloof, betrokkenheid en professionaliteit zijn hierbij sleutelwoorden. Samen ontdekken we waar hun passies, dromen en talenten liggen om ze op hun bestemming brengen die bij hun past. Dat doen we samen, schouder aan schouder en van hart tot hart!

Lees meer

Professionals over Bright Fame

Levi
Het enthousiasme van Bright Fame was een leuke drive om mee te werken.
Mariëlla
Bright Fame is een professionele en leerzame organisatie met veel kennis binnen het team. Het was een prettige samenwerking. Ik heb veel geleerd over de organisatie en hun doel. En denk dat ze nog veel meer naar buiten mogen treden met de kennis die zij hebben.