

Strategisch advies over Marketing
Organisatie in het kort
Blend Amsterdam ondersteunt jongvolwassenen (18-35 jaar) na maatschappelijke uitval bij re-integratie door een uniek ontwikkelprogramma.
Lees meerImpact thema’s
Project details
6-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
We kunnen direct starten
Met dit project kunnen we ons verhaal beter voor het voetlicht brengen. Door te communiceren wat Blend Amsterdam doet en zo meer mensen bereiken, aanspreken en meer sociale impact maken.

Justin Oetken
Blend Amsterdam
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
We zien een kans om onze marketingstrategie scherper te stellen, we zijn al een eind op weg, maar kunnen hulp gebruiken bij de laatste slagen en de puntjes op de i. Een frisse, geoefende blik is welkom!
Wat hebben we nodig?
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
Wat hebben we al?
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- De marketing doelen/challenges die we hebben.
- Missie en visie.
- Foto's, huisstijl boek en sociale kanalen.


De missie van Blend Amsterdam.
Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.
Lees meer