Sophie 👐 Logo & Huisstijl

"De samenwerking met Zustaina verliep soepeltjes. Goeie communicatie, feedback werd helder geformuleerd en genoeg terugkoppelmomenten. Ik heb genoten van dit project!"
Sophie
We willen bedrijven inspireren via de mail over het verduurzamen van hun business. Daarmee hopen we nieuwe klanten te werven om een gave box bij ons aan te schaffen. Kun jij ons helpen met het bouwen van een funnel en strategie hiervoor?
ZustainaBox
De footprint van de westerse wereld is veel te groot. We gebruiken in NL 3,6 aardes per persoon. De grootste impact heeft consumeren. Met ZustainaBox willen we zoveel mogelijk mensen inspireren vaker duurzame keuzes te maken door ze op een feestelijke manier te laten zien dat duurzaam consumeren niet gaat om opoffering (Sacrifice) maar op vervanging (Substitution).
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
Met jouw hulp kunnen we nog meer bedrijven interesseren voor de ZustainaBox en onze werken aan onze missie om zoveel mogelijk mensen te inspireren vaker te kiezen voor duurzaam
Door Manon van Leeuwen
Oprichter
⏱️ Geplaatst op 07 maart 2023
Wij willen met het weg geven van interessante info over het verduurzamen van de bedrijfsvoering meer zakelijke klanten werven. We werken al met Active Campaign. We hebben niet genoeg kennis in huis om een goede funnel hiervoor te bouwen. Kun je ons adviseren en mee helpen?
Een online marketeer met ervaring met e-mailmarketing, bij voorkeur Active Campaign, die op een heldere manier advies kan geven over e-mailmarketing. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).
Help Manon de Consulting Digital Marketing te verbeteren
Manon is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
De footprint van de westerse wereld is veel te groot. We gebruiken in NL 3,6 aardes per persoon. De grootste impact heeft consumeren. Met ZustainaBox willen we zoveel mogelijk mensen inspireren vaker duurzame keuzes te maken door ze op een feestelijke manier te laten zien dat duurzaam consumeren niet gaat om opoffering (Sacrifice) maar op vervanging (Substitution).
Lees meer