Marketing copy

Zin in Utrecht

Zin in Utrecht

Wij beogen het voorkomen van sociaal, emotioneel of existentieel isolement van kwetsbare Utrechters, het verminderen van het beroep op zorg/hulpverlening en het verhogen van de kwaliteit van leven. De specifieke insteek van Zin in Utrecht hierbij is de aandacht voor de existentiële dimensie, met name daar waar men op grenzen stuit in het eigen leven en de vraag naar de zin van het leven speelt.

Help Zin in Utrecht

Marketing copy

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Hoe fijn zou het zijn als de mensen die gebruik maken van onze diensten ook wat terug kunnen geven zodat anderen in de toekomst op dezelfde manier kunnen worden gesteund.

Suzette van IJssel

Door Suzette van IJssel

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Voor nu zijn wij helemaal afhankelijk van fondsen en subsidieverstrekkers maar we willen actiever worden in ons donatiebeleid. Daarvoor hebben wij een aansprekende folder of flyer nodig die wij kunnen verspreiden. Ook willen we mensen voorlichten hoe ons goede doel op te nemen in hun testament.

Wat ga je doen?

  • Schrijf aansprekende teksten voor onze marketingmaterialen (bijvoorbeeld een folder, flyer of poster)
  • Help ons verder met jouw creatieve ideeën en advies
  • - folder voor hoe donateur worden en waarom ene kant
  • - andere kant hoe opnemen in testament

Wat we al hebben

  • Globale content richting(en)
  • Missie en visie
  • Doelgroepomschrijving

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.

  • Je hebt een vlotte schrijfstijl die complexe ideeën helder en boeiend kan overbrengen.
  • Je weet hoe je overtuigende teksten kan schrijven voor verschillende kanalen of doelgroepen.
Suzette van IJssel

Help Suzette de Copywriting te verbeteren

Suzette is jouw contactpersoon voor dit project

Help Zin in Utrecht

Marketing copy

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Zin in Utrecht
Zin in Utrecht

De missie van Zin in Utrecht.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍amsterdam

Wij beogen het voorkomen van sociaal, emotioneel of existentieel isolement van kwetsbare Utrechters, het verminderen van het beroep op zorg/hulpverlening en het verhogen van de kwaliteit van leven. De specifieke insteek van Zin in Utrecht hierbij is de aandacht voor de existentiële dimensie, met name daar waar men op grenzen stuit in het eigen leven en de vraag naar de zin van het leven speelt.

Lees meer

Professionals over Zin in Utrecht

Lou 👐 Copy voor flyer

💛
rating-stars

"Ik heb heel fijn samengewerkt met Suzette van Zin in Utrecht. We hebben heel snel samen een mooie flyer gecreëerd. Het schakelen ging snel en ik kreeg direct alle informatie die ik nodig had om aan de slag te gaan. Daarnaast raakte ik erg geïnspireerd door de missie van Zin in Utrecht en de fijne manier van communiceren."

Lou