Wir sind 22Q e.V.-photo

Creative Campaign Concept

Organisatie in het kort

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Kind en gezin
💛 Diversiteit en inclusiviteit

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
apostrophe-beginning

You will help us fill the Christuskirche in Mainz for the concert, generate more attention, and attract major donors by leveraging your creativity and knowledge of marketing strategies and channels.

Stephan Schmid

Stephan Schmid

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

About Us: We at 22Q Hilft support over 2,300 members in caring for their children with disabilities. Event: In November 2024, we are planning a charity organ concert featuring artists affected by 22Q. Through this event, we aim to increase awareness of 22Q and attract donors. We Need: A web strategist to help us promote the concert in Mainz and the surrounding area. This involves identifying and utilizing the right channels to reach visitors and potential donors. Tasks include creating flyers, a landing page, and social media posts. Interested? Great – we look forward to your help!

Hier zijn we naar op zoek

  • Develop a creative concept with a document that aligns with our corporate identity.
  • Note: Monitoring the campaign is not required.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Familiar or experienced in this field

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
  • Identification and utilization of potential advertising channels
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Campaign Goals
  • Corporate identity document (including elements like logo, colors, and fonts)
  • Budgeting
  • Description of the target audience for the campaign

De missie van .

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
📍Kempten

Lees meer