Wir sind 22Q e.V.-photo

Creative Campaign Concept

Help

Creative Campaign Concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

You will help us fill the Christuskirche in Mainz for the concert, generate more attention, and attract major donors by leveraging your creativity and knowledge of marketing strategies and channels.

Stephan Schmid

Door Stephan Schmid

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 11 juni 2024

Waarom we jou nodig hebben

About Us: We at 22Q Hilft support over 2,300 members in caring for their children with disabilities. Event: In November 2024, we are planning a charity organ concert featuring artists affected by 22Q. Through this event, we aim to increase awareness of 22Q and attract donors. We Need: A web strategist to help us promote the concert in Mainz and the surrounding area. This involves identifying and utilizing the right channels to reach visitors and potential donors. Tasks include creating flyers, a landing page, and social media posts. Interested? Great – we look forward to your help!

Wat ga je doen?

  • Develop a creative concept with a document that aligns with our corporate identity.
  • Note: Monitoring the campaign is not required.

Wat we al hebben

  • Campaign Goals
  • Corporate identity document (including elements like logo, colors, and fonts)
  • Budgeting
  • Description of the target audience for the campaign

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Stephan Schmid

Help Stephan de Creative Concepting te verbeteren

Stephan is jouw contactpersoon voor dit project

Help

Creative Campaign Concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier

De missie van .

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
📍Kempten

Lees meer