818ff4e7-39e8-4429-8c8e-54e94588947e (6)

5 LinkedIn posts maken

WereldOuders

WereldOuders

4 op de 10 kinderen in Latijns-Amerika leven onder de armoedegrens en 1 op de 3 kinderen heeft niet voldoende toegang tot gezond eten. WereldOuders maakt samen met families een persoonlijk plan om ervoor te zorgen dat kinderen thuis kunnen blijven wonen, we de armoedespiraal voor het hele gezin doorbreken en er kansen zijn voor de toekomst. Voor deze en volgende generaties, met het kind centraal.

Help WereldOuders

5 LinkedIn posts maken

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Help ons met je vlotte creatieve pen om via posts op LinkedIn bedrijven mee te nemen op de reis van WereldOuders, zodat ze geïnteresseerd raken en gaan doneren als bedrijf aan WereldOuders.

Marieke Helleman

Door Marieke Helleman

Fondsenwerver

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 03 maart 2025

Waarom we jou nodig hebben

Hey, wij zijn WereldOuders en we helpen kinderen en gezinnen in Latijns-Amerika, waar 30% van de mensen onder de armoedegrens leeft. Dat is veel meer dan hier in NL en Europa. Laten we dat niet vergeten en ook buiten onze landsgrenzen kijken als het gaat om het goede doen. We focussen op de SDG's van de VN: 1. Geen armoede 2. Geen honger 3. Goede gezondheid en welzijn 4. Kwalitatief onderwijs 5. Gendergelijkheid 6. Samenwerking door partnerschappen Graag willen we meer fondsen werven om meer impact te maken. Op LinkedIn willen we daarom bedrijven meenemen op onze reis, zodat ze geïnteresseerd raken en overwegen om als bedrijf te doneren aan WereldOuders. Kun jij ons hierbij helpen door pakkende LinkedIn posts te creëren? We gaan graag samen met je aan de slag!

Wat ga je doen?

  • Social media posts, zoals reels en carousel posts die ons merkverhaal effectief communiceren
  • Inspirerende ideeën voor content op je social media kanalen.
  • Creatief advies en sparren over contentplanning, doelgroepbenadering en de tone of voice van je merk
  • Niet inbegrepen: Het beheren van de social media kanalen. Het gaat enkel om het creëren van de content.
  • maak een sociale campagne voor ons voor op LinkedIn
  • met een aantal voorbeeld posts waarmee wij verder aan het werk kunnen

Wat we al hebben

  • Een duidelijk beeld van onze doelgroep en een tone of voice

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
📹 Video opname
🖼 Canva / Design tool
📸 Foto

Een content creator die gepassioneerd is over verschillende soorten content creëren voor social media. We zoeken naar iemand met ervaring met content creatie in verschillende mediavormen zoals tekst, beeld en video.

Marieke Helleman

Help Marieke de Social Media te verbeteren

Marieke is jouw contactpersoon voor dit project

Help WereldOuders

5 LinkedIn posts maken

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
WereldOuders
WereldOuders

De missie van WereldOuders.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Hilversum

4 op de 10 kinderen in Latijns-Amerika leven onder de armoedegrens en 1 op de 3 kinderen heeft niet voldoende toegang tot gezond eten. WereldOuders maakt samen met families een persoonlijk plan om ervoor te zorgen dat kinderen thuis kunnen blijven wonen, we de armoedespiraal voor het hele gezin doorbreken en er kansen zijn voor de toekomst. Voor deze en volgende generaties, met het kind centraal.

Lees meer