
Social media campagne
Organisatie in het kort

Wij zorgen ervoor dat kinderen in Latijns-Amerika vanuit de veiligheid van hun eigen familie kunnen opgroeien met kansen voor de toekomst.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-14 uur in totaal
Verspreid over 3-5 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Wil je ons helpen met je ervaring in het opzetten van een social campaign, om bedrijven te triggeren om met ons, WereldOuders, een partnership aan te gaan, en hiermee de kinderen en gezinnen in Latijns-Amerika een toekomst te geven.

Marieke Helleman
WereldOuders
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
WereldOuders helpt kinderen en families in Latijns-Amerika met behulp van Community Family Centers. Daar krijgen ze onderwijs, gezondheidszorg, zijn ze veilig en helpen we ze zelfstandig te worden. Dit allemaal voor een betere toekomst en om de spiraal van armoede te doorbreken. We willen bedrijven met ons mee krijgen hierin zodat ze partnerships met ons aangaan om de mensen daar te helpen dmv donaties in geld of inkind. Op LinkedIn willen we de bedrijven hierop triggeren. Dat kan on the edge of juist grappig.
Hier zijn we naar op zoek
- Vertaal ons campagne idee naar een creatief social media campagne concept
- Creëer 5 campagne assets (bijvoorbeeld visuals, taglines, short copy, captions en social media posts)
- Bepaal samen met ons de exacte scope van de opdracht
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.
- Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
- Vaardigheid in het creëren van social media posts
- Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken
Dit hebben we al in huis
- Globaal idee van het concept en doelgroep
- Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)



De missie van WereldOuders.
4 op de 10 kinderen in Latijns-Amerika leven onder de armoedegrens en 1 op de 3 kinderen heeft niet voldoende toegang tot gezond eten. WereldOuders maakt samen met families een persoonlijk plan om ervoor te zorgen dat kinderen thuis kunnen blijven wonen, we de armoedespiraal voor het hele gezin doorbreken en er kansen zijn voor de toekomst. Voor deze en volgende generaties, met het kind centraal.
Lees meer