9932fdd2-2740-41e3-9b74-fc79f3a9816d

Social media campagne

WereldOuders

WereldOuders

4 op de 10 kinderen in Latijns-Amerika leven onder de armoedegrens en 1 op de 3 kinderen heeft niet voldoende toegang tot gezond eten. WereldOuders maakt samen met families een persoonlijk plan om ervoor te zorgen dat kinderen thuis kunnen blijven wonen, we de armoedespiraal voor het hele gezin doorbreken en er kansen zijn voor de toekomst. Voor deze en volgende generaties, met het kind centraal.

Help WereldOuders

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wil je ons helpen met je ervaring in het opzetten van een social campaign, om bedrijven te triggeren om met ons, WereldOuders, een partnership aan te gaan, en hiermee de kinderen en gezinnen in Latijns-Amerika een toekomst te geven.

Marieke Helleman

Door Marieke Helleman

Fondsenwerver

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 25 maart 2025

Waarom we jou nodig hebben

WereldOuders helpt kinderen en families in Latijns-Amerika met behulp van Community Family Centers. Daar krijgen ze onderwijs, gezondheidszorg, zijn ze veilig en helpen we ze zelfstandig te worden. Dit allemaal voor een betere toekomst en om de spiraal van armoede te doorbreken. We willen bedrijven met ons mee krijgen hierin zodat ze partnerships met ons aangaan om de mensen daar te helpen dmv donaties in geld of inkind. Op LinkedIn willen we de bedrijven hierop triggeren. Dat kan on the edge of juist grappig.

Wat ga je doen?

  • Vertaal ons campagne idee naar een creatief social media campagne concept
  • Creëer 5 campagne assets (bijvoorbeeld visuals, taglines, short copy, captions en social media posts)
  • Bepaal samen met ons de exacte scope van de opdracht
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig

Wat we al hebben

  • Globaal idee van het concept en doelgroep
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
🌕 Creative Concepting
🌎 Social Media
📢 Campagnes
✍️ Copywriting
🖼 Canva / Design tool

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.

  • Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
  • Vaardigheid in het creëren van social media posts
  • Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Marieke Helleman

Help Marieke de Grafisch Design te verbeteren

Marieke is jouw contactpersoon voor dit project

Help WereldOuders

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
WereldOuders
WereldOuders

De missie van WereldOuders.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Hilversum

4 op de 10 kinderen in Latijns-Amerika leven onder de armoedegrens en 1 op de 3 kinderen heeft niet voldoende toegang tot gezond eten. WereldOuders maakt samen met families een persoonlijk plan om ervoor te zorgen dat kinderen thuis kunnen blijven wonen, we de armoedespiraal voor het hele gezin doorbreken en er kansen zijn voor de toekomst. Voor deze en volgende generaties, met het kind centraal.

Lees meer