
Content marketing campagne
Draag bij aan duurzaamheid

Transition to Circularity
Een Circulaire economie in NL in 2050, met duurzame grondstoffen en hergebruik van afvalstromen. Op donderdag 30 oktober 2025 komen we samen in Eindhoven! Georganiseerd door Biobased Circular (BBC), Groene Chemie Nieuwe Economie (GCNE) en Circular Plastic NL (CPNL), is een community en een jaarlijks event opgezet om bij te dragen aan het verbeteren van het innovatie- en ondernemersklimaat.
Help Transition to Circularity
Content marketing campagne
Uren
10 tot 14 uur in totaal
Periode
In 4 tot 12 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Er zijn 1 inschrijvingen
Help ons door jouw content-expertise in te zetten voor ons evenement, en versterk zo de boodschap van circulariteit voor groene chemie en (bio)plastics. Jouw bijdrage helpt bij het vergroten van de bewustwording én het bevorderen van een circulaire economie.

Door Birgit Ros
Marketing & Communicatie
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 16 april 2025
Waarom we jou nodig hebben
We willen dat zoveel mogelijk mensen geïnspireerd raken om deel te nemen en bij te dragen aan een circulaire economie op ons event in Eindhoven op 30 oktober 2025. Maar we hebben hier hulp bij nodig! Ons doel met een top content campagne mensen te inspireren mee te doen en bij te dragen aan de belangrijke transitie naar een circulaire economie. De campagne moet de kernboodschappen en thema's van ons evenement versterken. We denken dat we met een goed doordachte contentstrategie veel meer mensen kunnen bereiken. Kun jij ons helpen om onze passie voor duurzaamheid om te zetten in tastbare resultaten? We kijken ernaar uit om samen met jou aan de slag te gaan!
Wat ga je doen?
- Ontwikkel een contentcampagne met thema's die aansluiten bij de evenementdoelen.
- Schrijf en redigeer 5 posts, blogs en artikelen, zoals korte sprekersinterviews en case studies.
- Creëer 1 Mailchimp-mailcampagne voor updates.
- Adviseer ons over de inzet van andere marketingkanalen, zoals socials of SEO.
Wat we al hebben
- Toegang tot bestaande content en communicatiekanalen
- Informatie over de doelgroep en evenement
- Toegang tot Mailchimp en andere relevante tools
- Contactpersoon voor feedback en samenwerking
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
- Jij bent een content marketeer met een passie voor circulariteit en ondernemerschap. Je hebt zin om een content te maken en te adviseren over de contentstrategie die de thema's van het evenement versterken.
- Je vindt het leuk om creatieve content te creëren en te optimaliseren voor verschillende kanalen.
- Je wilt graag samenwerken met een team dat zich inzet voor een de transitie naar groene chemie en circulaire (bio)plastics en bent bedreven in het gebruik van kanalen en tools zoals LinkedIn, Mailchimp en SEO-technieken.

Help Birgit de Email Marketing te verbeteren
Birgit is jouw contactpersoon voor dit project
Help Transition to Circularity
Content marketing campagne
Uren
10 tot 14 uur in totaal
Periode
In 4 tot 12 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Er zijn 1 inschrijvingen


De missie van Transition to Circularity.
Een Circulaire economie in NL in 2050, met duurzame grondstoffen en hergebruik van afvalstromen. Op donderdag 30 oktober 2025 komen we samen in Eindhoven! Georganiseerd door Biobased Circular (BBC), Groene Chemie Nieuwe Economie (GCNE) en Circular Plastic NL (CPNL), is een community en een jaarlijks event opgezet om bij te dragen aan het verbeteren van het innovatie- en ondernemersklimaat.
Lees meer