dabe5ec2-45b8-4f08-8795-1870a69c757c

Uitrollen marketingplan Thuishuisprojecten

Thuis in Welzijn

Thuis in Welzijn

Stichting Thuis in Welzijn heeft als missie eenzaamheid onder ouderen te voorkomen en te verminderen door Thuishuisprojecten te realiseren: kleinschalige woonvormen voor alleenstaande ouderen, ondersteund door een vrijwilligersorganisatie die actief kwetsbare ouderen vindt en betrekt bij de gemeenschap.

Help Thuis in Welzijn

Uitrollen marketingplan Thuishuisprojecten

Periode

In 6 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Help met jouw marketingskills mee aan dit project om een woonvorm te ontwikkelen waar ouderen samenwonen, eenzaamheid wordt verminderd, wat zingeving brengt en sociale interactie stimuleert.

Harald Jansen

Door Harald Jansen

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 14 januari 2025

Waarom we jou nodig hebben

We willen gemeenten en woningcorporaties overtuigen om Thuishuisprojecten te starten en zo eenzaamheid bij ouderen aan te pakken. We zoeken iemand om het marketingplan uit te voeren. Kansen: - Gemeenten streven naar oplossingen voor eenzaamheid, wat perfect past bij Stichting Thuis in Welzijn's aanpak. - De vraag naar geclusterde woonvormen neemt toe door de vergrijzing. - Thuishuisprojecten kunnen kosten besparen voor de Wmo en woningbeheer. Uitdagingen: - Thuishuisprojecten zijn nog niet alom bekend en vergen overtuigingskracht. - De Stichting heeft beperkte naamsbekendheid buiten de huidige projecten. - Het benadrukken van de kostenbesparende aspecten is cruciaal, hoewel kosten voor de baten uitgaan. Kun jij ons hierbij helpen? We zien ernaar uit om met je samen te werken.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken
  • Onze marketing doelen en challenges
  • Missie en visie

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Harald Jansen

Help Harald de Communicatie strategie te verbeteren

Harald is jouw contactpersoon voor dit project

Help Thuis in Welzijn

Uitrollen marketingplan Thuishuisprojecten

Periode

In 6 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Thuis in Welzijn
Thuis in Welzijn

De missie van Thuis in Welzijn.

🙂Welzijn
🌳 Impact scale-up fase
📍Kamerik

Stichting Thuis in Welzijn heeft als missie eenzaamheid onder ouderen te voorkomen en te verminderen door Thuishuisprojecten te realiseren: kleinschalige woonvormen voor alleenstaande ouderen, ondersteund door een vrijwilligersorganisatie die actief kwetsbare ouderen vindt en betrekt bij de gemeenschap.

Lees meer

Professionals over Thuis in Welzijn

Yannic 👐 Fotoshoot

💛
rating-stars

"Het was echt een geslaagde samenwerking met Thuis in Welzijn. Het contact was namelijk erg goed en de instructie waren duidelijk. En tijdens de fotoshoot werd ik warm ontvangen en was het altijd gezellig!"

Yannic

Wimme 👐 Recruitment nieuwe professional

💛
rating-stars

"Prettig contact met Hugo en Jan, ze stonden open voor mijn suggesties en we konden goed sparren over de te volgen strategie. Goede samenwerking!"

Wimme