ca5fe664-6370-458c-b046-86b083892c5b

Google Ads workshop & handleiding

Breng meer mensen met kunst en cultuur in aanraking

Theater Dakota

Theater Dakota

Dakota maakt Escamp gelukkiger, is onze missie. In 2029 zijn we dé culturele hotspot van Escamp. We doen dit door samen met onze medestadsdeelbewoners en organisaties een toegankelijk en divers programma samen te stellen dat verbindt en ruimte geeft aan het palet van verhalen dat het stadsdeel rijk is. Het is onze visie dat er zo min mogelijk drempels moeten zijn voor cultuurparticipatie.

Help Theater Dakota

Google Ads workshop & handleiding

Uren

2 tot 4 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We hebben hulp nodig om onze online zichtbaarheid te vergroten. Google Ads is nieuw voor ons. Help jij ons effectieve advertenties te maken? Zo bereiken we meer mensen en versterken we onze missie om cultuur toegankelijk te maken.

Mireille van Gorkum

Door Mireille van Gorkum

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 07 mei 2025

Waarom we jou nodig hebben

We willen graag meer mensen bereiken met onze kunst en cultuurvoorstellingen, maar we merken dat we online niet altijd goed gevonden worden. Dit beperkt onze groei en impact als Theater Dakota in Den Haag. We willen graag onze zichtbaarheid vergroten en beter communiceren met ons publiek. Daarom zoeken we een Google Ads expert die ons in een workshop de basis kan leren. Ook willen we met jou een praktische handleiding maken om zelf aan de slag te gaan. Kun jij ons hierbij helpen? We kijken uit naar jouw expertise en steun.

Wat ga je doen?

  • Organiseer een workshop van 2 uur over Google Ads.
  • Leg de basisprincipes van Google Ads uit, inclusief het instellen van een account en het maken van effectieve advertenties.
  • Geef kort uitleg over het aanvragen van gratis Google-budget voor non-profits.
  • Stel een praktische handleiding samen die de behandelde onderwerpen in de workshop samenvat.

Wat we al hebben

  • Toegang tot het Google Ads account van Theater Dakota
  • Toegang tot benodigde tools zoals Google Analytics

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🔦 SEA
🧠 Consulting Digital Marketing
  • Jij bent een Google Ads expert en hebt zin om je kennis te delen met een enthousiast team.
  • Je vindt het leuk om workshops te geven en mensen te helpen hun vaardigheden te verbeteren.
  • Je wilt graag bijdragen aan het succes van een non-profit organisatie door hen te leren hoe ze optimaal gebruik kunnen maken van Google Ads.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Mireille van Gorkum

Help Mireille de SEA te verbeteren

Mireille is jouw contactpersoon voor dit project

Help Theater Dakota

Google Ads workshop & handleiding

Uren

2 tot 4 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Theater Dakota
Theater Dakota

De missie van Theater Dakota .

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

Dakota maakt Escamp gelukkiger, is onze missie. In 2029 zijn we dé culturele hotspot van Escamp. We doen dit door samen met onze medestadsdeelbewoners en organisaties een toegankelijk en divers programma samen te stellen dat verbindt en ruimte geeft aan het palet van verhalen dat het stadsdeel rijk is. Het is onze visie dat er zo min mogelijk drempels moeten zijn voor cultuurparticipatie.

Lees meer