554d5aa5-014b-4d82-854e-ae754c361a2f

Social media strategie

Help ons meer mensen helpen

Analyseer onze doelgroep en ontwikkel een social media strategie. Definieer onderwerpen waarover we gaan posten en doelen die we willen bereiken.

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.

  • Vergroot onze online zichtbaarheid.

    Jouw strategie maakt ons bereik groter.

  • Leer onze doelgroep kennen.

    Ontdek wie we willen bereiken en hoe.

  • Breng jouw strategische kennis in.

    Versterk onze social media aanpak.

Help Tot Heil des Volks

Social media strategie

Uren

3 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Onze communicatie mist focus en bereik. We hebben hulp nodig bij een strategische social media aanpak. Help jij ons met een brainstormsessie en plan?

Tamara Velzel

Door Tamara Velzel

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 12 mei 2025

Waarom we jou nodig hebben

We merken dat onze social media nog niet het bereik en de impact hebben die we willen. Zonder een duidelijke strategie missen we kansen om onze boodschap effectief over te brengen en meer mensen te bereiken. Dit beperkt onze groei en de hulp die we kunnen bieden aan de gemeenschap. We zoeken een strategisch denker met ervaring in social media strategie en analyse. Kun jij ons helpen met een doelgroepanalyse en een eerste social media strategie? Samen kunnen we onze impact vergroten en onze missie krachtiger maken.

Wat ga je doen?

  • Voer een korte doelgroepanalyse uit.
  • Definieer een overkoepelend doel en thema voor de social media strategie.
  • Geef aanbevelingen voor het gebruik van verschillende social media kanalen.
  • Geef advies over verschillende contenttypes.

Wat we al hebben

  • Huidige social media kanalen en statistieken: Overzicht van de huidige social media kanalen die Tot Heil des Volks gebruikt, inclusief statistieken zoals volgersaantallen, engagement rates, en demografische gegevens van de volgers.
  • Huisstijldocument: Richtlijnen voor het gebruik van logo's, kleuren en andere visuele elementen die consistentie in communicatie waarborgen.
  • Toegang tot social media accounts: Inloggegevens of beheerdersrechten voor de social media platforms die gebruikt worden.
  • Feedback van eerdere social media campagnes: Evaluaties of rapporten van eerdere campagnes om te leren van successen en verbeterpunten.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎯 Business Strategy
📢 Social Advertisement
  • Jij bent een strategisch denker met ervaring in social media planning en analyse.
  • Je vindt het leuk om diepgaande analyses uit te voeren en strategische aanbevelingen te doen.
  • Je wilt graag bijdragen aan het vergroten van het bereik en de impact van een organisatie.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Tamara Velzel

Help Tamara de Business Strategy te verbeteren

Tamara is jouw contactpersoon voor dit project

Help Tot Heil des Volks

Social media strategie

Uren

3 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Michael 👐 Video

💛
rating-stars

"Goed contact gehad en leuke samenwerking!"

Michael

Mariëtte 👐 Infographic

💛
rating-stars

"Het was erg leuk om een infographic voor THDV te maken. Ik kreeg veel vrijheid en goede feedback waardoor we tot een mooi resultaat zijn gekomen. De communicatie met Isabelle verliep heel soepel. Last but not least, het is erg mooi om te zien hoe betrokken Isabelle is bij THDV dat maakte het werken aan deze opdracht extra inspirerend!"

Mariëtte

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol. "

Liesbeth