8b171711-33f0-4eef-b3a1-00ed6b85c514

Strategisch advies over Social Media

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Help Tot Heil des Volks

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Samen vinden we de beste manier om hoopvolle verhalen tot leven te brengen en effectief te delen, zodat meer vrouwen in de prostitutie de stap durven zetten om hulp te vragen.

Isabelle Wolswinkel

Door Isabelle Wolswinkel

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 06 januari 2025

Waarom we jou nodig hebben

Een aantal ervaringsdeskundigen van ons project Scharlaken Koord (dat hulp biedt aan mannen en vrouwen in de prostitutie) staat klaar om hun persoonlijke verhalen te delen. We willen met deze verhalen onze gemeenschap inzicht geven in de impact van ons werk en aanmoedigen om ons te blijven steunen. We streven er ook naar om vrouwen die nog in de prostitutie zitten te bereiken met hoopvolle verhalen, zodat zij de moed zullen vinden om contact met ons op te nemen voor hulp.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten
  • 3 strategiesessies over content, kanalen, tone of voice en doelgroepen
  • Een startplan om de nieuwe strategie te kunnen uitvoeren

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken
  • Onze social media kanalen
  • Verhalen die we kunnen delen

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Isabelle Wolswinkel

Help Isabelle de Social Media te verbeteren

Isabelle is jouw contactpersoon voor dit project

Help Tot Heil des Volks

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Michael 👐 Video

💛
rating-stars

"Goed contact gehad en leuke samenwerking!"

Michael

Mariëtte 👐 Infographic

💛
rating-stars

"Het was erg leuk om een infographic voor THDV te maken. Ik kreeg veel vrijheid en goede feedback waardoor we tot een mooi resultaat zijn gekomen. De communicatie met Isabelle verliep heel soepel. Last but not least, het is erg mooi om te zien hoe betrokken Isabelle is bij THDV dat maakte het werken aan deze opdracht extra inspirerend!"

Mariëtte

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol. "

Liesbeth