Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts of print uitingen.
Ervaring met:
Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.
💒 Tot Heil des Volks
⏱️ 20-30 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 3-5 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis
🏁 We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.
Samen staan we op tegen het onrecht van gedwongen prostitutie in ons land. Geef een stem aan hen die niet gehoord worden en maak samen met ons het verschil in levens van vrouwen die nu nog vastzitten.
Op 24 juni vindt de 24 uur van Amsterdam plaats. Ultraloopster Sameena van der Mijden gaat 24 uur hardlopen en deelt haar verhaal van gedwongen prostitutie en uitbuiting. THDV gaat deze 24 uur livestreamen samen met politici, politie, hulpverleners, artiesten, kunstenaars en survivors van gedwongen prostitutie. Hiervoor willen we graag hulp bij het bedenken en ontwerpen van een social media campagne voor en tijdens het evenement.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. We zien jongeren die kapot gaan door verslaving. We zien in Nederland 30.000 mensen die op straat leven. We zien 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?
Lees meer