THDV-actionPhoto (1)

Social media campagne

Profiel vrijwilliger

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts of print uitingen.

Ervaring met:

  • Grafisch design

Organisatie in het kort

Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.

  • Welzijn
  • Armoede
  • Mensenrechten

Project details

💒 Tot Heil des Volks

⏱️ 20-30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

Samen staan we op tegen het onrecht van gedwongen prostitutie in ons land. Geef een stem aan hen die niet gehoord worden en maak samen met ons het verschil in levens van vrouwen die nu nog vastzitten.
Simone Schoemaker
Geschreven door Simone Schoemaker van Tot Heil des Volks

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Op 24 juni vindt de 24 uur van Amsterdam plaats. Ultraloopster Sameena van der Mijden gaat 24 uur hardlopen en deelt haar verhaal van gedwongen prostitutie en uitbuiting. THDV gaat deze 24 uur livestreamen samen met politici, politie, hulpverleners, artiesten, kunstenaars en survivors van gedwongen prostitutie. Hiervoor willen we graag hulp bij het bedenken en ontwerpen van een social media campagne voor en tijdens het evenement.

Wat hebben we nodig?

  • Een creatieve vertaling van ons globale campagne idee naar een concept (tagline, short copy, etc)
  • Hulp bij het creëren van de nodige campagne assets (bijvoorbeeld: social media posts (foto/bewegend beeld), email nieuwsbrief, pagina)).
  • Als het mogelijk is: korte video edits van onze livestream omzetten in social media posts.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Globaal idee van het concept en doelgroep.
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Organisatie en achterban

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. We zien jongeren die kapot gaan door verslaving. We zien in Nederland 30.000 mensen die op straat leven. We zien 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

Liesbeth
Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol.