544187a0-53cd-47bf-898f-2c99badba372

Social media campagne

Ultraloopster Sameena van der Mijden gaat 24 uur hardlopen en deelt haar verhaal van gedwongen prostitutie en uitbuiting. Ben jij degene die samen met ons dit impactvolle event omzet naar een social media campagne concept & dit uitwerkt? 🌻

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Help Tot Heil des Volks

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Samen staan we op tegen het onrecht van gedwongen prostitutie in ons land. Geef een stem aan hen die niet gehoord worden en maak samen met ons het verschil in levens van vrouwen die nu nog vastzitten.

Simone Schoemaker

Door Simone Schoemaker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 13 januari 2022

Waarom we jou nodig hebben

Op 24 juni vindt de 24 uur van Amsterdam plaats. Ultraloopster Sameena van der Mijden gaat 24 uur hardlopen en deelt haar verhaal van gedwongen prostitutie en uitbuiting. THDV gaat deze 24 uur livestreamen samen met politici, politie, hulpverleners, artiesten, kunstenaars en survivors van gedwongen prostitutie. Hiervoor willen we graag hulp bij het bedenken en ontwerpen van een social media campagne voor en tijdens het evenement.

Wat ga je doen?

  • Een creatieve vertaling van ons globale campagne idee naar een concept (tagline, short copy, etc)
  • Hulp bij het creëren van de nodige campagne assets (bijvoorbeeld: social media posts (foto/bewegend beeld), email nieuwsbrief, pagina)).
  • Als het mogelijk is: korte video edits van onze livestream omzetten in social media posts.

Wat we al hebben

  • Globaal idee van het concept en doelgroep.
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Organisatie en achterban

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
🌕 Creative Concepting
🌎 Social Media
📢 Campagnes
✍️ Copywriting
🖼 Canva / Design tool

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.

  • Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
  • Vaardigheid in het creëren van social media posts
  • Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken
Simone Schoemaker

Help Simone de Grafisch Design te verbeteren

Simone is jouw contactpersoon voor dit project

Help Tot Heil des Volks

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Michael 👐 Video

💛
rating-stars

"Goed contact gehad en leuke samenwerking!"

Michael

Mariëtte 👐 Infographic

💛
rating-stars

"Het was erg leuk om een infographic voor THDV te maken. Ik kreeg veel vrijheid en goede feedback waardoor we tot een mooi resultaat zijn gekomen. De communicatie met Isabelle verliep heel soepel. Last but not least, het is erg mooi om te zien hoe betrokken Isabelle is bij THDV dat maakte het werken aan deze opdracht extra inspirerend!"

Mariëtte

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol. "

Liesbeth