e8a3cc8c-671a-472b-aeeb-bce722ce881d

Logo & Huisstijl

Wij geven daklozen onvoorwaardelijk onze hulp, wij zien ze staan. Wij zouden voor onze ''daklozen tak'' van de organisatie een huisstijl willen zodat we deze doelgroep meer écht wordt gezien. Ben jij de designer die dit gaat oppakken?

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Help Tot Heil des Volks

Logo & Huisstijl

Uren

20 tot 40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 7 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise geven we een stem aan de daklozen van Amsterdam en zorgen we er samen voor dat zij worden gezien.

Simone Schoemaker

Door Simone Schoemaker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 13 januari 2022

Waarom we jou nodig hebben

We willen een nieuwe huisstijl voor onze daklozentak. We zien kansen om deze doelgroep breed onder de aandacht te brengen maar missen een huisstijl om dit project vorm te geven. We zoeken iemand die creatief is en een design voor ons kan maken en onze verhaallijn kan omzetten in een goede huisstijl.

Wat ga je doen?

  • Een logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit, kant-en-klaar opgeleverd zodat we het direct kunnen inzetten.
  • Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
  • Aansluitende huisstijl-materialen: visitekaartje, envelop, briefpapier en omslagfoto voor social media.

Wat we al hebben

  • Missie en visie.
  • Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
🎨 Logo & Huisstijl

Een grafisch designer die een logo en huisstijl kan ontwerpen die goed aansluiten bij de missie, visie en waarden van een organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

  • Je bent creatieve geest met de nodige kennis van design.
  • Jij snapt branding en wordt enthousiast om een cruciale rol te spelen in het versterken van ons merk.
  • Het tonen van een portfolio met vergelijkbare projecten, zoals logo's en huisstijlen, is een grote plus.
Simone Schoemaker

Help Simone de Grafisch Design te verbeteren

Simone is jouw contactpersoon voor dit project

Help Tot Heil des Volks

Logo & Huisstijl

Uren

20 tot 40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 7 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Michael 👐 Video

💛
rating-stars

"Goed contact gehad en leuke samenwerking!"

Michael

Mariëtte 👐 Infographic

💛
rating-stars

"Het was erg leuk om een infographic voor THDV te maken. Ik kreeg veel vrijheid en goede feedback waardoor we tot een mooi resultaat zijn gekomen. De communicatie met Isabelle verliep heel soepel. Last but not least, het is erg mooi om te zien hoe betrokken Isabelle is bij THDV dat maakte het werken aan deze opdracht extra inspirerend!"

Mariëtte

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol. "

Liesbeth