e8a3cc8c-671a-472b-aeeb-bce722ce881d

Logo & Huisstijl

Profiel vrijwilliger

Een grafisch designer die een logo en huisstijl kan ontwerpen die goed aansluiten bij de missie, visie en waarden van een organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

Ervaring met:

  • Grafisch design

Organisatie in het kort

Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.

  • Welzijn
  • Armoede
  • Mensenrechten

Project details

💒 Tot Heil des Volks

⏱️ 20-40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-7 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw expertise geven we een stem aan de daklozen van Amsterdam en zorgen we er samen voor dat zij worden gezien.
Simone Schoemaker
Geschreven door Simone Schoemaker van Tot Heil des Volks

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We willen een nieuwe huisstijl voor onze daklozentak. We zien kansen om deze doelgroep breed onder de aandacht te brengen maar missen een huisstijl om dit project vorm te geven. We zoeken iemand die creatief is en een design voor ons kan maken en onze verhaallijn kan omzetten in een goede huisstijl.

Wat hebben we nodig?

  • Een logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit, kant-en-klaar opgeleverd zodat we het direct kunnen inzetten.
  • Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
  • Aansluitende huisstijl-materialen: visitekaartje, envelop, briefpapier en omslagfoto voor social media.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Missie en visie.
  • Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. We zien jongeren die kapot gaan door verslaving. We zien in Nederland 30.000 mensen die op straat leven. We zien 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

Liesbeth
Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol.