512dde5f-2b29-4200-ba35-056e4c915524

Korte animatie

Profiel vrijwilliger

Een animator die een verhaal visueel kan vormgeven, en dit kan vertalen naar een animatie. Pre: iemand die een organisatie op conceptniveau kan helpen met het aanscherpen van het verhaal.

Ervaring met:

  • Animatie

Organisatie in het kort

Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.

  • Welzijn
  • Armoede
  • Mensenrechten

Project details

💒 Tot Heil des Volks

⏱️ 35-50 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 5-8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Met jouw expertise als animator kunnen we een krachtige boodschap neerzetten en nog veel meer mensen inspireren om in beweging te komen voor kinderen in armoede!
Isabelle Wolswinkel
Geschreven door Isabelle Wolswinkel van Tot Heil des Volks

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Bij ons project Fort komen kinderen twee middagen in de week - drie jaar lang - bij ons en volgen ons programma. Ze leren de vaardigheden die ze nodig hebben om van hun leven een succes te maken. Het Fort is gekozen als fondsenwervingsdoel voor het kinderprogramma op een groot festival. We zien de kans om door een toffe animatievideo een grote groep kinderen enthousiasmeren over Het Fort en zo ons bereik en onze bekendheid vergroten. We zoeken iemand die de skills en expertise heeft om samen met ons deze toffe animatie te realiseren.

Wat hebben we nodig?

  • Een 2D animatie voor ons project Het Fort, een naschools programma voor kinderen uit sociaal economisch kwetsbare gezinnen in Nederland, binnen de huisstijl van ons merk (maximaal 60 seconden)
  • Opgeleverd in een video format bruikbaar voor websites en andere social media kanalen.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Globale content/storyline voor de animatie.
  • Huisstijl (met elementen zoals logo, kleuren, lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving: Kinderen tussen de 3 en 8 jaar en ouders van kinderen in de leeftijdscategorie van 4-7 jaar.
  • Karakter concept: Sammy, de schatkist, mascotte van Het Fort (hier hebben we de vormgeving al voor).
  • Script & storyline in ontwikkeling.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. We zien jongeren die kapot gaan door verslaving. We zien in Nederland 30.000 mensen die op straat leven. We zien 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

Liesbeth
Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol.