2783f8af-b4b9-41bd-ad59-fc0980f2735a

Infographic

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Help Tot Heil des Volks

Infographic

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw skills kun je de cijfers en complexiteit van het probleem van dakloosheid in Nederland in beeld brengen, zodat we concrete stappen kunnen zetten om deze mensen te helpen.

Isabelle Wolswinkel

Door Isabelle Wolswinkel

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

We merken dat de problematiek van dakloosheid in Nederland grotendeels onzichtbaar is, en er veel onbegrip heerst rondom deze doelgroep. Met een inforgraphic willen we de schaal van dit probleem in kaart brengen, en mensen te inspireren om actie te ondernemen in hun omgeving.

Wat ga je doen?

  • Iemand met wie we kunnen sparren over de inhoud en die nieuwe ideeën kan aandragen. We staan erg open voor nieuwe invalshoeken.
  • Een opgeleverde infographic voor zowel online als offline gebruik, opgeleverd in verschillende formaten en bestandstypes, waarmee we op een creatieve manier onze impact zichtbaar kunnen maken.

Wat we al hebben

  • Feiten, weetjes & content voor infographic.
  • Huisstijl (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
✏️ Illustratie

Een creatieve designer die een infographic kan ontwerpen. Pre: iemand die mee kan denken over de creatieve invulling en inhoud.

  • Ervaring met grafisch ontwerp en het creëren van overzichtelijke infographics.
  • Een scherp oog voor detail en een passie voor visuele communicatie.
  • Je vind het leuk mee te denken over de inhoud en het concept van de infographic.
Isabelle Wolswinkel

Help Isabelle de Grafisch Design te verbeteren

Isabelle is jouw contactpersoon voor dit project

Help Tot Heil des Volks

Infographic

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Michael 👐 Video

💛
rating-stars

"Goed contact gehad en leuke samenwerking!"

Michael

Mariëtte 👐 Infographic

💛
rating-stars

"Het was erg leuk om een infographic voor THDV te maken. Ik kreeg veel vrijheid en goede feedback waardoor we tot een mooi resultaat zijn gekomen. De communicatie met Isabelle verliep heel soepel. Last but not least, het is erg mooi om te zien hoe betrokken Isabelle is bij THDV dat maakte het werken aan deze opdracht extra inspirerend!"

Mariëtte

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol. "

Liesbeth