6d006ed1-07b9-482e-9637-e871e96595f5

Campagne concept doorontwikkelen

We organiseren het grootste kinderfeestje voor kinderen die opgroeien in armoede van Nederland. Het concept staat al, maar zoeken jouw creatieve talent om dit concept een nieuw/beter staartje te geven. Maak jij van dit concept een feest? 🎊

Tot Heil des Volks

Tot Heil des Volks

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Help Tot Heil des Volks

Campagne concept doorontwikkelen

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise help je mee om niet alleen de problematiek van kinderarmoede onder de aandacht te brengen maar ook hier daadwerkelijk iets aan te doen en anderen uit te nodigen mee te doen.

Simone Schoemaker

Door Simone Schoemaker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 02 maart 2022

Waarom we jou nodig hebben

We organiseren het grootste kinderfeestje van Nederland voor kinderen die opgroeien in armoede. Deze feestjes vinden plaats in de achterstandswijken waar ons project Het Fort actief is. We zien kansen om mensen te laten doneren voor dit project door hun verjaardag te doneren. We hebben een concept maar willen dit goed/beter vermarkten. Klinkt het voor jou als een feestje om ons concept door te ontwikkelen? Schrijf je dan in!

Wat ga je doen?

  • Doorontwikkelen van ons bestaande concept, dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het betreft alleen het opleveren van het concept.

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
  • We hebben een plan en concept.
  • We hebben enthousiaste mensen en vrijwilligers.
  • We hebben 11 locaties door heel NL.
  • We hebben een stevig project tegen kinderarmoede.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan doorontwikkelen en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Simone Schoemaker

Help Simone de Creative Concepting te verbeteren

Simone is jouw contactpersoon voor dit project

Help Tot Heil des Volks

Campagne concept doorontwikkelen

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. Jongeren, die kapot gaan door verslaving; 30.000 mensen die op straat leven. Meer dan 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Michael 👐 Video

💛
rating-stars

"Goed contact gehad en leuke samenwerking!"

Michael

Mariëtte 👐 Infographic

💛
rating-stars

"Het was erg leuk om een infographic voor THDV te maken. Ik kreeg veel vrijheid en goede feedback waardoor we tot een mooi resultaat zijn gekomen. De communicatie met Isabelle verliep heel soepel. Last but not least, het is erg mooi om te zien hoe betrokken Isabelle is bij THDV dat maakte het werken aan deze opdracht extra inspirerend!"

Mariëtte

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

💛
rating-stars

"Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol. "

Liesbeth