6d006ed1-07b9-482e-9637-e871e96595f5

Campagne concept doorontwikkelen

Profiel vrijwilliger

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan doorontwikkelen en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

Ervaring met:

  • Creative concepting

Organisatie in het kort

Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.

  • Welzijn
  • Armoede
  • Mensenrechten

Project details

💒 Tot Heil des Volks

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw expertise help je mee om niet alleen de problematiek van kinderarmoede onder de aandacht te brengen maar ook hier daadwerkelijk iets aan te doen en anderen uit te nodigen mee te doen.
Simone Schoemaker
Geschreven door Simone Schoemaker van Tot Heil des Volks

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We organiseren het grootste kinderfeestje van Nederland voor kinderen die opgroeien in armoede. Deze feestjes vinden plaats in de achterstandswijken waar ons project Het Fort actief is. We zien kansen om mensen te laten doneren voor dit project door hun verjaardag te doneren. We hebben een concept maar willen dit goed/beter vermarkten. Klinkt het voor jou als een feestje om ons concept door te ontwikkelen? Schrijf je dan in!

Wat hebben we nodig?

  • Doorontwikkelen van ons bestaande concept, dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het betreft alleen het opleveren van het concept.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
  • We hebben een plan en concept.
  • We hebben enthousiaste mensen en vrijwilligers.
  • We hebben 11 locaties door heel NL.
  • We hebben een stevig project tegen kinderarmoede.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Tot Heil des Volks
Tot Heil des Volks

De missie van Tot Heil des Volks.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. We zien jongeren die kapot gaan door verslaving. We zien in Nederland 30.000 mensen die op straat leven. We zien 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?

Lees meer

Professionals over Tot Heil des Volks

Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

Liesbeth
Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Simone is een open en enthousiast mens die heel erg betrokken is bij het doel en zich daar volledig voor inzet. Het is heel leuk om met Simone samen te werken. Daarnaast helpen ze kwetsbare groepen in Nederland, dit is vaak zo onzichtbaar mr zo belangrijk, ik vind het mooi dat zij aan de zichtbaarheid van deze groepen bijdragen. Met de nieuwe strategie zal dit hopelijk alleen nog maar meer zichtbaar worden. Bekijk het platform Zien eens, het is heel waardevol.