Liesbeth 👐 Strategisch advies over Marketing

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
Ervaring met:
Tot Heil des Volks staat dichtbij prostituees, verslaafden, daklozen en kinderen in armoede. We zijn er. We geven de hulp die nodig is. Onvoorwaardelijk.
💒 Tot Heil des Volks
⏱️ 8-16 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 2-4 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis
🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Met jouw expertise help je mee om niet alleen de problematiek van kinderarmoede onder de aandacht te brengen maar ook hier daadwerkelijk iets aan te doen en anderen uit te nodigen mee te doen.
We organiseren het grootste kinderfeestje van Nederland voor kinderen die opgroeien in armoede. Deze feestjes vinden plaats in de achterstandswijken waar ons project Het Fort actief is. We zien kansen om mensen te laten doneren voor dit project door hun verjaardag te doneren. We hebben een concept maar willen dit goed/beter vermarkten. Klinkt het voor jou als een feestje om ons concept door te ontwikkelen? Schrijf je dan in!
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
We zien overal in Nederland gedwongen prostitutie en mensenhandel. We zien jongeren die kapot gaan door verslaving. We zien in Nederland 30.000 mensen die op straat leven. We zien 250.000 kinderen die opgroeien in armoede. Tot Heil des Volks (THDV) staat op tegen dit onrecht en zet zich al sinds 1855 in voor hen die onze hulp nodig hebben. Ieder mens is waardevol en is het waard om gezien te worden. Wie zie jij?
Lees meer