IMG 16282

User Experience Coaching

User journeys, funnels, gebruiksvriendelijkheid & toegankelijkheid. Als UX'er is dit voor jou dagelijkse koek, maar wij kunnen nog wel wat kennis gebruiken. Help jij ons de user journey van onze websitebezoekers te verbeteren?

Takecarebnb

Takecarebnb

Een statushouder is een vluchteling die een status heeft toegekend gekregen en in Nederland mag blijven. Totdat een huis gevonden is, blijft hij/zij wonen in een asielzoekerscentrum (AZC). Op dit moment wachten duizenden statushouders op een woning. De vrijwilligers van Takecarebnb brengen gastgezinnen en gasten (vluchtelingen met een verblijfsstatus) met elkaar in contact via een zorgvuldig matchingsproces.

Help Takecarebnb

User Experience Coaching

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur van het project kan korter of langer zijn, afhankelijk van wat jullie onderling afspreken. Zo past dit ook bij jouw agenda. De organisatie weet dat veel professionals projecten naast hun baan erbij doen.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We missen de expertise om onze website en funnels beter in te richten, help jij ons dit verbeteren om meer statushouders kennis te laten maken met de Nederlandse samenleving?

Lilly Wiggers

Door Lilly Wiggers

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 juli 2021

Waarom we jou nodig hebben

Takecarebnb is flink aan het groeien, om statushouders en Nederlandse gastgezinnen te matchen. Uiteraard is het voor ons belangrijk dat deze makkelijk te gebruiken is, en dat de site goed gericht is op onze doelgroepen. Hier lopen we tegen een aantal knelpunten aan, waar we jou kennis goed voor kunnen gebruiken. Als kleine organisatie willen we onze funnels begrijpen. We zijn dus nog aan het begin van dit project.

Wat ga je doen?

  • Sparringpartner voor frisse invalshoeken op inhoudelijke kwesties.
  • Inhoudelijke feedback op documenten en voortgang.
  • Training in het gebruik van bepaalde specifieke methodieken en/of tools.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX

Een UX-Professional met ervaring binnen het vakgebied en kan kennis op een heldere manier overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).

Lilly Wiggers

Help Lilly de UX te verbeteren

Lilly is jouw contactpersoon voor dit project

Help Takecarebnb

User Experience Coaching

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur van het project kan korter of langer zijn, afhankelijk van wat jullie onderling afspreken. Zo past dit ook bij jouw agenda. De organisatie weet dat veel professionals projecten naast hun baan erbij doen.

Hoe het werkt?

Klik hier
Takecarebnb
Takecarebnb

De missie van Takecarebnb.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Een statushouder is een vluchteling die een status heeft toegekend gekregen en in Nederland mag blijven. Totdat een huis gevonden is, blijft hij/zij wonen in een asielzoekerscentrum (AZC). Op dit moment wachten duizenden statushouders op een woning. De vrijwilligers van Takecarebnb brengen gastgezinnen en gasten (vluchtelingen met een verblijfsstatus) met elkaar in contact via een zorgvuldig matchingsproces.

Lees meer

Professionals over Takecarebnb

Julian 👐 User Experience Coaching

💛
rating-stars

"Leuke en leergierige organisatie, die een belangrijk probleem op een menselijke manier aanpakken! Staat erg open voor feedback en nemen je serieus. We blijven in contact :)"

Julian

Jorieke 👐 SEO audit

💛
rating-stars

"Wat een fijne groep mensen: enthousiast, vriendelijk, leergierig en ze ontvangen je echt met open armen."

Jorieke

Gino 👐 Wervingscampagne + uitwerking

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking en we hebben met elkaar wat moois weten neer te zetten. Ik wens ze veel goeds!"

Gino