53768018-84ba-4e37-89b5-691363165756

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Taaly

Nederlandse taal toegankelijk voor nieuwkomers door hen te verbinden met lokale taalmaatjes via een app voor 1-op-1 videobelgesprekken.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Educatie
💛 Innovatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Wil jij bijdragen aan het verbeteren van de taalvaardigheid en het thuisgevoel van nieuwkomers in Nederland? Door middel van een creatieve campagne kunnen wij meer mensen bereiken en zo meer nieuwkomers koppelen met taalmaatjes.

Shadi Alhakimi

Shadi Alhakimi

Taaly

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Bij Taaly doorbreken we taalbarrières en stimuleren we de integratie van nieuwkomers in Nederland. Onze missie? Mensen verbinden en een warm thuis bieden door middel van taal. Veel nieuwkomers ervaren moeilijkheden bij het leren van de Nederlandse taal, vooral als het aankomt op praten. De traditionele taalscholen schieten hier vaak tekort. Taaly heeft dé oplossing: een innovatieve app waar nieuwkomers door middel van videobellen met taalmaatjes hun Nederlands kunnen oefenen. Dit zorgt voor een veilige, flexibele en toegankelijke manier om de taal onder de knie te krijgen. Als professional bij Taaly draag je bij aan het verbeteren van de taalvaardigheid en het gevoel van thuis zijn bij nieuwkomers in Nederland. Wil jij deel uitmaken van een dynamisch project dat rechtstreeks impact heeft op de maatschappij? Sluit je dan aan en maak het verschil!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik heb hier eigenlijk geen kennis of ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Taaly
Taaly

De missie van Taaly.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌱 Start-up fase
📍Amsterdam

Onze missie is om taalbarrières te doorbreken en sociale integratie te bevorderen door nieuwkomers in Nederland te helpen de Nederlandse taal te leren via 1-op-1 videobelgesprekken met lokale taalmaatjes via een innovatieve app. We pakken het probleem aan waarbij nieuwkomers moeite hebben met taalverwerving, wat hun integratie belemmert en hen sociaal geïsoleerd houdt.

Lees meer