
Creatief campagne concept
Organisatie in het kort

Nederlandse taal toegankelijk voor nieuwkomers door hen te verbinden met lokale taalmaatjes via een app voor 1-op-1 videobelgesprekken.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Help 600 duizend mensen met een vluchtelingen- of migratieachtergrond hun nieuwe leven in Nederland te beginnen. Gebruik je skills en help ons meer taalmaatjes te vinden!

Shadi Alhakimi
Taaly
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Bij Taaly draait alles om de kracht van taal! We geloven dat taal werelden kan verbinden en levens kan verrijken. Ons doel? We willen maar liefst 600.000 mensen met een vluchtelingen- of migratieachtergrond die op zoek zijn naar een taalmaatje, ondersteunen en begeleiden. Deze mensen staan te popelen om hun nieuwe leven in Nederland te beginnen, maar missen de nodige taalvaardigheden om echt mee te kunnen doen. Voor velen vormt de taalbarrière een enorme hobbel die hen ervan weerhoudt volledig deel te nemen aan de samenleving. Als professional kun jij direct een verschil maken in het doorbreken van deze taalbarrières. Wil jij ons helpen meer vrijwillige taalmaatjes te vinden? Jij bent een belangrijke schakel in het verbeteren van de levens van deze individuen!
Hier zijn we naar op zoek
- Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
- Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
- Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
- Je helpt ons om meer vrijwillige taalmaatjes te vinden.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Dit hebben we al in huis
- Doel van de campagne.
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
- Doelgroepomschrijving voor de campagne.


De missie van Taaly.
Onze missie is om taalbarrières te doorbreken en sociale integratie te bevorderen door nieuwkomers in Nederland te helpen de Nederlandse taal te leren via 1-op-1 videobelgesprekken met lokale taalmaatjes via een innovatieve app. We pakken het probleem aan waarbij nieuwkomers moeite hebben met taalverwerving, wat hun integratie belemmert en hen sociaal geïsoleerd houdt.
Lees meer