ee972b96-82be-4b87-b1d4-4be4ee532703

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Taaly

Nederlandse taal toegankelijk voor nieuwkomers door hen te verbinden met lokale taalmaatjes via een app voor 1-op-1 videobelgesprekken.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Educatie
💛 Innovatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Help 600 duizend mensen met een vluchtelingen- of migratieachtergrond hun nieuwe leven in Nederland te beginnen. Gebruik je skills en help ons meer taalmaatjes te vinden!

Shadi Alhakimi

Shadi Alhakimi

Taaly

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Bij Taaly draait alles om de kracht van taal! We geloven dat taal werelden kan verbinden en levens kan verrijken. Ons doel? We willen maar liefst 600.000 mensen met een vluchtelingen- of migratieachtergrond die op zoek zijn naar een taalmaatje, ondersteunen en begeleiden. Deze mensen staan te popelen om hun nieuwe leven in Nederland te beginnen, maar missen de nodige taalvaardigheden om echt mee te kunnen doen. Voor velen vormt de taalbarrière een enorme hobbel die hen ervan weerhoudt volledig deel te nemen aan de samenleving. Als professional kun jij direct een verschil maken in het doorbreken van deze taalbarrières. Wil jij ons helpen meer vrijwillige taalmaatjes te vinden? Jij bent een belangrijke schakel in het verbeteren van de levens van deze individuen!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
  • Je helpt ons om meer vrijwillige taalmaatjes te vinden.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Taaly
Taaly

De missie van Taaly.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌱 Start-up fase
📍Amsterdam

Onze missie is om taalbarrières te doorbreken en sociale integratie te bevorderen door nieuwkomers in Nederland te helpen de Nederlandse taal te leren via 1-op-1 videobelgesprekken met lokale taalmaatjes via een innovatieve app. We pakken het probleem aan waarbij nieuwkomers moeite hebben met taalverwerving, wat hun integratie belemmert en hen sociaal geïsoleerd houdt.

Lees meer