Strategisch advies over marketing

Sweepsmart
Mismanagement of waste is one of the biggest challenges the world faces today. In most emerging and developing economies, over 90% of waste is openly dumped or burnt, while millions of waste pickers work under severe conditions. SweepSmart combines advanced technologies, global expertise and local experience to develop efficient and scalable waste systems that are fit for the local context.
Help Sweepsmart
Strategisch advies over marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Shape the future of waste management by transforming SweepSmart's decade of expertise into a compelling global narrative. Your strategic vision won't just build our brand—it will accelerate sustainable solutions in emerging markets where millions await change

Door Niels van den Hoek
Oprichter
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001
Waarom we jou nodig hebben
Our current need-based marketing lacks structure and fails to showcase SweepSmart's true capabilities and expertise. We need strategic transformation to: Elevate brand positioning through: Professional website reflecting our expertise and solutions Consistent, value-driven messaging across channels Enhanced digital presence Optimize communication channels like: LinkedIn as B2B platform WhatsApp for regions where it is heavily used Website as comprehensive solution showcase Drive business growth through: Strategic alignment of marketing with business objectives Targeted audience engagement Measurable, high-impact tactics Resource-efficient implementation Build market authority by: Creating cohesive brand narrative Establishing thought leadership Developing trust through professional communication
Wat ga je doen?
- Analyseer onze huidige marketing aanpak
- Begeleid 2 of 3 strategiesessies over onze marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen
- Creëer een kort startplan waarmee we een nieuwe marketingstrategie kunnen uitrollen
- A senior marketing expert to develop a focused and pragmatic strategy that enhances our visibility, credibility and positioning in the waste sector.
Wat we al hebben
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken
- Onze marketing doelen en challenges
- Missie en visie
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.

Help Niels de Communicatie strategie te verbeteren
Niels is jouw contactpersoon voor dit project
Help Sweepsmart
Strategisch advies over marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Sweepsmart.
Mismanagement of waste is one of the biggest challenges the world faces today. In most emerging and developing economies, over 90% of waste is openly dumped or burnt, while millions of waste pickers work under severe conditions. SweepSmart combines advanced technologies, global expertise and local experience to develop efficient and scalable waste systems that are fit for the local context.
Lees meer