b4e5e995-0019-413f-919b-d28b3a9be804

Kreatives Kampagnen-Konzept

Help

Kreatives Kampagnen-Konzept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Mit einer klaren Fundraising-Kampagne helfen Sie uns, Spenden zu akquirieren, damit Kinder und Jugendliche unabhängig von ihrer Herkunft gleiche Bildungschancen haben.

Carolin Ohlig

Door Carolin Ohlig

Bestuur of Raad

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 31 mei 2023

Waarom we jou nodig hebben

DiaStart steht für Chancengleichheit und Bildungsgerechtigkeit in Hessen. Immer weniger Schulabgänger:innen mit Hauptschulabschluss gelingt die Aufnahme einer Ausbildung auch die Zahl der jungen Menschen, die sich weder in Ausbildung noch in der Schule oder in Arbeit befinden ist deutlich gestiegen. Unseren 10ten Geburtstag im Jahr 2024 wollen wir nutzen, um noch mehr Projekte für junge Menschen unterstützen zu können.

Wat ga je doen?

  • Ein kreatives Konzept, das zu unserer Marke und unserem Budget passt.
  • Ein Konzeptdokument, das das Kampagnenkonzept enthält (mit Elementen wie Botschaft, Tagline und Ressourceneinsatz, Konzept-Mock-ups usw.).
  • Entwicklung des Konzepts in Mock-up-Designs im Einklang mit unserer Corporate Identity.
  • Gut zu wissen: Eine Überwachung der Kampagne ist nicht erforderlich.

Wat we al hebben

  • Ziel der Kampagne: Fundraising
  • Corporate Identity-Dokument (mit Elementen wie Logo, Farben und Schriftarten).
  • Budgetierung. Low Budget (kein gesondertes Budget, müssen Finanzbedarf ggf über Sponsoren einwerben)
  • Beschreibung der Zielgruppe für die Kampagne: zielgruppe nur im Bundesland Hessen (unsere bisherigen Spender sind eher Altersgruppe +50)
  • Griffiger Claim z.B. #wir starten durch

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Carolin Ohlig

Help Carolin de Creative Concepting te verbeteren

Carolin is jouw contactpersoon voor dit project

Help

Kreatives Kampagnen-Konzept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier

De missie van .

🙂Welzijn
📍Frankfurt

Lees meer