a384fd0f-26a6-44e5-abb9-8e30c295c748 (1)

Strategisch advies over Marketing

Stichting Werktedoen

Stichting Werktedoen

Bob de Bot is een sms-berichtenservice en app die mensen uitnodigt voor activiteiten in de buurt. Bob gaat het persoonlijk gesprek met je aan en leert waar je interesses liggen. Als Bob weet dat je van kaarten houdt, dan ontvang je een sms-je als: "Hallo Frans, morgen is er een klaverjasavond in het buurthuis. Kom je ook?" Zo verlagen we de drempel om mee te doen en bestrijden we eenzaamheid.

Help Stichting Werktedoen

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met gerichte marketingstrategieën kunnen we onze bekendheid vergroten en ons gebruikersbestand uitbreiden, wat leidt tot een actiever en socialer leven voor 55-plussers die met isolement te maken hebben.

Maruschka Hendrikx

Door Maruschka Hendrikx

Project medewerker/coördinator

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Bob de Bot creëert een veilige en inclusieve ruimte voor 55-plussers om elkaar te ontmoeten en blijvende vriendschappen te vormen. Momenteel hebben we een kleine maar actieve gebruikersbasis van ongeveer 1.000 mensen. Om onze impact te vergroten, willen we meer bekendheid genereren en ons richten op de juiste doelgroepen via effectieve kanalen. Door gerichte marketingstrategieën en -tactieken toe te passen, kunnen we onze bekendheid vergroten, ons gebruikersbestand uitbreiden en bijdragen aan het creëren van een actiever en socialer leven voor onze doelgroep. Sluit je aan bij ons project en help Bob de Bot groeien, zodat nog meer 55-plussers nieuwe vriendschappen kunnen vormen en een actief leven kunnen leiden.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Maruschka Hendrikx

Help Maruschka de Communicatie strategie te verbeteren

Maruschka is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Werktedoen

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Werktedoen
Stichting Werktedoen

De missie van Stichting Werktedoen.

🙂Welzijn
🌱 Start-up fase
📍Nijmegen

Bob de Bot is een sms-berichtenservice en app die mensen uitnodigt voor activiteiten in de buurt. Bob gaat het persoonlijk gesprek met je aan en leert waar je interesses liggen. Als Bob weet dat je van kaarten houdt, dan ontvang je een sms-je als: "Hallo Frans, morgen is er een klaverjasavond in het buurthuis. Kom je ook?"
Zo verlagen we de drempel om mee te doen en bestrijden we eenzaamheid.

Lees meer

Professionals over Stichting Werktedoen

Mathijs 👐 Ondersteuning bij onderzoek

💛
rating-stars

"Fijne organisatie waar je expertise wordt gewaardeerd en je ondersteunt waar nodig. "

Mathijs

Mathijs 👐 Call: 1 uur advies: Onderzoeker

💛
rating-stars

"Het is een fijne organisatie die je helpen waar nodig en de vrijheid om je expertise in te zetten."

Mathijs