e5f1f5ab-e2b3-497d-97d5-563d243a9e7d

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Stichting We Zien Mekaar

Stichting We Zien Mekaar

We kunnen over vanalles praten, maar over hoe het écht gaat? Dat blijkt toch lastiger en ongemakkelijker dan het op het eerste gezicht lijkt. In ons geval heeft dat geleid tot twee zelfdodingen in onze vriendengroep. Met Stichting We zien mekaar dragen wij bij aan een generatie die het gesprek voert over hoe het écht met ze gaat. Dat doen we door anderen te inspireren en kwetsbaar te zijn.

Help Stichting We Zien Mekaar

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met een klasbak van een ontwerper zetten we een knaller van een campagne neer die leidt tot betere, echtere gesprekken!

Jorg Van Waardhuizen

Door Jorg Van Waardhuizen

Bestuur of Raad

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 06 april 2025

Waarom we jou nodig hebben

Bij Stichting We zien mekaar dragen we bij aan een generatie die het gesprek voert over hoe het écht met ze gaat. Daarom ontwikkelen een campagne: Mannen. Praat. Deze campagne is gebaseerd op ons eigen verhaal van het verlies van twee vrienden aan zelfdoding. Er hoort een film bij die dit laat zien en verwijst naar de campagne. De bierviltjes laten 'wegpraters' zien, bijvoorbeeld: 'Hoe gaat het?' 'Ja prima met jou?' Op de achterkant vind je dan tips hoe je het gesprek anders kunt voeren. Zo laten we de doelgroep op een laagdrempelige manier zien hoe je een beter gesprek kunt hebben.

Wat ga je doen?

  • Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
  • Doorvertaling van huisstijl naar verschillende uitingen (bijvoorbeeld print, social media posts en/of website assets).
  • Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
  • Bierviltjes ontwerp in stijl van onze stichting
  • Bierviltjes hebben voor- en achterkant
  • De viltjes moeten zowel voor online- als print worden ontworpen.

Wat we al hebben

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Huisstijl (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).
  • Tekstuele uitwerkingen voor uitingen die ontworpen moeten worden.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
📢 Campagnes
🎨 Logo & Huisstijl

Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.

  • Je bent bekend met grafische software en tools.
  • Ervaring in het ontwikkelen van een huisstijl en vertalen naar diverse communicatiemiddelen.
  • Je zet ideeën en concepten gemakkelijk om in aansprekende visuele content.
Jorg Van Waardhuizen

Help Jorg de Grafisch Design te verbeteren

Jorg is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting We Zien Mekaar

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting We Zien Mekaar
Stichting We Zien Mekaar

De missie van Stichting We Zien Mekaar.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Leiden

We kunnen over vanalles praten, maar over hoe het écht gaat? Dat blijkt toch lastiger en ongemakkelijker dan het op het eerste gezicht lijkt. In ons geval heeft dat geleid tot twee zelfdodingen in onze vriendengroep. Met Stichting We zien mekaar dragen wij bij aan een generatie die het gesprek voert over hoe het écht met ze gaat. Dat doen we door anderen te inspireren en kwetsbaar te zijn.

Lees meer