Sandra Grunewald 5N6zk9t2mek Unsplash

Communicatiestrategie

Stichting Veteranen Autobussen

Stichting Veteranen Autobussen

De SVA wil de collectie veilig stellen door deze te conserveren, te restaureren en te presenteren aan het publiek. Dat doen we met een groot aantal enthousiaste vrijwilligers verdeeld over een aantal regionale werkgroepen. Wij opereren geheel zonder subsidies en zijn dus afhankelijk van donaties en legaten en de opbrengsten van ritten voor het publiek.

Help Stichting Veteranen Autobussen

Communicatiestrategie

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met een inspirerende communicatiestrategie kunnen we ervoor zorgen dat de bus wordt opgenomen in de lijst van mobiel erfgoed in Nederland. Op die manier voorkomen we dat deze uit ons straatbeeld verdwijnt. Doe mee en geef de bus een blijvende plek in onze geschiedenis! 🚌

Christel Verhoeven

Door Christel Verhoeven

Bestuur of Raad

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 16 januari 2024

Waarom we jou nodig hebben

We willen graag onze communicatie verbeteren en hebben jouw denkkracht nodig om dit samen uit te werken. We geloven dat er veel te winnen is door onze boodschap op een frisse manier te presenteren (in woord en beeld). We hebben nu hulp nodig bij het verbeteren van onze communicatie om meer financiële steun aan te trekken en erkenning te krijgen voor de bus als cultureel erfgoed. Komt met jouw talent het beste uit de bus? Schrijf je dan in!

Wat ga je doen?

  • Onder de loep nemen van onze creatieve contentavonturen
  • Samen strategisch brainstormen over onze huidige doelen, activiteiten, doelgroepen, boodschap en toekomstige plannen
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project
  • Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken
  • Onze website
  • Onze huisstijl is niet helemaal bijgewerkt - Dit doen we in een aparte opdracht via De Nieuwe Gevers.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
🗞 PR

Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.

Christel Verhoeven

Help Christel de Communicatie strategie te verbeteren

Christel is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Veteranen Autobussen

Communicatiestrategie

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Veteranen Autobussen
Stichting Veteranen Autobussen

De missie van Stichting Veteranen Autobussen.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Loenen

De SVA wil de collectie veilig stellen door deze te conserveren, te restaureren en te presenteren aan het publiek. Dat doen we met een groot aantal enthousiaste vrijwilligers verdeeld over een aantal regionale werkgroepen. Wij opereren geheel zonder subsidies en zijn dus afhankelijk van donaties en legaten en de opbrengsten van ritten voor het publiek.

Lees meer