
Creatieve campagne + print/social uitwerking
Help met het uitwerken en opzetten van een campagne die ze vooral online kunnen uitrollen met beperkt media budget.

Stichting Uitgestelde Kinderfeestjes
Een Uitgesteld Kinderfeestje is een kinderfeestje dat wij faciliteren en organiseren voor kwetsbare kinderen (groep 2 t/m 8) die langdurig in armoede opgroeien en zonder onze tussenkomst geen kinderfeestje kunnen vieren. Stichting Uitgestelde Kinderfeestjes vindt dat elk kind op de basisschool elk jaar een kinderfeestje moet kunnen vieren. De doelgroep van de Stichting is: kinderen in Nederland in de basisschoolleeftijd die in armoede opgroeien. Een kinderfeestje voor je verjaardag vieren met je vriendjes is onderdeel van je jeugd. Het geeft vreugde, sociale verbinding, gelijkwaardigheid op school en helpt bij de vorming van een stabiele en stevige persoonlijkheid. Het is een Nederlandse traditie om als kind voor je verjaardag een feestje met je vriendjes te vieren. Wij vinden dat ook arme kinderen deze kans moeten krijgen zodat zij ondanks hun thuissituatie in de klas mee kunnen blijven doen.
Help Stichting Uitgestelde Kinderfeestjes
Creatieve campagne + print/social uitwerking
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Vind jij ook dat alle kinderen in Nederland een leuke verjaardag met hun vriendjes verdienen? Help ons dan!

Door Renée Kranenberg
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001
Waarom we jou nodig hebben
Uitwerken en opzetten campagne gericht op donateurs/donaties werven bij particulieren die we vooral online kunnen uitrollen met beperkt media budget. We staan open voor alle input en er ligt al een concept.
Wat ga je doen?
- Een concept document dat het campagne concept bevat (boodschap, verhaal, tagline, rationale, mock-ups etc).
- Uitgewerkte design voor bijvoorbeeld een printuiting en een social media post.
- Oplevering klaar voor gebruik. Bijvoorbeeld drukklaar of op social media post formats.
Wat we al hebben
- Budgettering
- Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
- Contacten voor realisatie van campagne ( Bv: drukker)
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.
- Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
- Vaardigheid in het creëren van social media posts
- Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken

Help Renée de Grafisch Design te verbeteren
Renée is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Uitgestelde Kinderfeestjes
Creatieve campagne + print/social uitwerking
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken


De missie van Stichting Uitgestelde Kinderfeestjes.
Een Uitgesteld Kinderfeestje is een kinderfeestje dat wij faciliteren en organiseren voor kwetsbare kinderen (groep 2 t/m 8) die langdurig in armoede opgroeien en zonder onze tussenkomst geen kinderfeestje kunnen vieren.
Stichting Uitgestelde Kinderfeestjes vindt dat elk kind op de basisschool elk jaar een kinderfeestje moet kunnen vieren. De doelgroep van de Stichting is: kinderen in Nederland in de basisschoolleeftijd die in armoede opgroeien.
Een kinderfeestje voor je verjaardag vieren met je vriendjes is onderdeel van je jeugd. Het geeft vreugde, sociale verbinding, gelijkwaardigheid op school en helpt bij de vorming van een stabiele en stevige persoonlijkheid.
Het is een Nederlandse traditie om als kind voor je verjaardag een feestje met je vriendjes te vieren. Wij vinden dat ook arme kinderen deze kans moeten krijgen zodat zij ondanks hun thuissituatie in de klas mee kunnen blijven doen.