8cbdfa43-a92b-4168-8b59-93ba6101c308

Workshops social media strategie

Stichting Stronk

Stichting Stronk

Stronk heeft als missie kinderen, jongeren en adolescenten die oriënteren, stagneren/vastlopen in hun zelfontwikkeling (thuiszitters); en eenieder die ten dienste staat om hen op te voeden en op te leiden, te faciliteren in hun ontwikkeling tot participerend, zelfbewust, zelfverantwoordelijk, zelfbepalend mens.

Help Stichting Stronk

Workshops social media strategie

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Help ons op social media het thuiszittersprobleem zichtbaar maken en haalbare oplossingen realiseren door onze zichtbaarheid te vergroten in onze strijd naar een wereld zonder thuiszitters!

Mark Jonkers

Door Mark Jonkers

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 04 november 2024

Waarom we jou nodig hebben

Stichting Stronk zet zich in voor thuiszittende jongeren door een jeugdwerkplaats te faciliteren. Deze jongeren, vaak met unieke talenten, vormen een complex maatschappelijk probleem door conflicten met leerplicht en een sterke wil. Het is een uitdaging om hen te helpen integreren in onze maatschappij. Helaas krijgen thuiszitters vaak te weinig aandacht en erkenning voor hun situatie. We hebben een zichtbaarheidscampagne nodig om dit aan te kaarten en onze stichting te promoten. Kun jij ons helpen deze verborgen doelgroep in de schijnwerpers te zetten en ons bij te staan in dit initiatief?

Wat ga je doen?

  • Beoordeel onze huidige activiteiten
  • Begeleid 3 strategiesessies over content, kanalen, tone of voice en doelgroepen
  • Creëer een kort startplan om de nieuwe strategie te kunnen uitvoeren

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken
  • Missie en visie
  • Onze social media kanalen

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Mark Jonkers

Help Mark de Social Media te verbeteren

Mark is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Stronk

Workshops social media strategie

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Stronk
Stichting Stronk

De missie van Stichting Stronk .

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Dongen

Stronk heeft als missie kinderen, jongeren en adolescenten die oriënteren, stagneren/vastlopen in hun zelfontwikkeling (thuiszitters); en eenieder die ten dienste staat om hen op te voeden en op te leiden, te faciliteren in hun ontwikkeling tot participerend, zelfbewust, zelfverantwoordelijk, zelfbepalend mens.

Lees meer